FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 20. 2. 2025, svátek má Oldřich Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
L-200 vs PA34 200T SENECA II Jeden příspěvek | Celý strom
L-200 vs PA34 200T SENECA II   23. 4. 2011 / 23:33
Hoplite
Pilot s triednou kvalifikaciou MEP podla JAR FCL-1, skutocne moze podla predpisu lietat na akomkolvek viacmotorovom piestovom lietadle bez obmedzenia. V idealnom pripadne si prestudujes letovu prirucku a letis. Pretoze ti to jednoducho tvoja triedna kvalifikacia dovoluje. Co sa tyka typovej kvalifikacie podla JAR FCL-1, tak "typovku" potrebujes na kazde viacpilotne lietadlo, kazde turbinove lietadlo, kazde HPA lietadlo a na kazde dalsie lietadlo ak to letecky urad uzna za vhodne.

Samozrejme, na druhej strane, kazde lietadlo niekto prevadzkuje. A prevadzkovatel si stanovi vo svojich internych smerniciach za akych podmienok moze pilot lietat na danom lietadle. Ak si prevadzkovatel stanovi, ze potrebujes preskolenie v rozsahu (teraz to prezeniem) 1000h, tak po 1000h mozes lietat na danom lietadle toho prevadzkovatela. Ak prevadzkovatel povie, ze: Mas MEP? Ano mam. Tak si vezmi letovu prirucku, prestuduj si ju a let. Tak ma na to pravo. Takze tak..
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ