FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 21. 2. 2025, svátek má Lenka Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
L-200 vs PA34 200T SENECA II Jeden příspěvek | Celý strom
L-200 vs PA34 200T SENECA II   23. 4. 2011 / 22:09
tonde   
mno, u pilota mi to nic neříká, u technika ano.... Bližší info? Neříkej, že pokud máš MEP, tak si můžeš vzít libovolný pístový dvoumotor do 5700 kilo a letět... To se mi nezdá.... Bral bych úlevu stylu, že má nálet např nad 200 modin MEP jako PIC a pak že místo zhruba obecně obvyklýh dvou hodin a něco na typovku na téměř čemkoli to bude třeba 5 okruhů, ale takle obecně čéče nevím... Pokud máš SEP, taky je to třídní kvalifikace a taky nemůžeš lítat bez přeškolení fšechno, co splňuje SEP.... Či se mýlím? Neříkám, že mám stopro pravdu, ale flašku bych vsadil
 
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ