No, protoze zrovna tento vycvik absolvuji, reknu ti to asi takhle.Uplatneni neni jiste nikdy, ale osobne si myslim, ze se to vyplati riskovat. Pravdou je, ze se rtika, ze je v EU momentalne vetsi nabidka , nezli poptavka, ale to neplati zcela u nas.Viz posledni konkurs do CSA, kam se hlasili a hodne syrovi piloti )) Nehotove ATPL teorie apd.Znam jich par, co je vzali do stand-by, ostatni, co byli hotovi sli ihned. Jinac vycvik se po nasem slavnem vstupu do EU lehce prodrazil a to hlavne o dan navysenou o dalsich 14 %. Nechci tu delat nikomu reklamu, ale osobne jsem zvolil skolu , jakou jsem zvolil a nelitoval jsem. Letam na C 152 a to za 2790 bez dane na plne IFR vybavenem letadle. To je samo cena bez instruktora, ten je dalsich 350 - 450 Kc, ale vse to je na mnohem delsi povidani. jestli to bude nekoho zajimat, at se mi ozve na mou e- adresu a urcite napisu vic. Kazdopadne stat se DP neni nemozny a nerealizovatelny sen, ikdyz je to rehole a to hlavne financni. Jeste opravim nejake udaje, ktere tu misty padaly. Aby se smohl uchazet o praci v aerolinkach, potrebujes cca 200 hodin. Ty se samozrejme dale deli na hodiny jako PIC a Dual atd. Vsechny je samozrejme nemuzes nasobit vyse uvedenou castkou, nebot neco bude i ME IFR a tam to stoji vic, neni toho ale moc.Celkove do 1.000 000 se to snad vleze. Samozrejme na techto hodinach nejsi plnohodnotny ATPL, ale pouze CPL s teorii ATPL, tzv. ATPL frozen. Jako takovy uz ale muzes projit typovou kvalifikaci na jakykoliv typ DL a postupne uz naletavat hodiny placene pasazery ) Tezko by jsi totiz za sve naletal potrebne hodiny pro ATPL na turbinach ))))))) |
|