| | Re: Re: VYSAZENÍ MOTORU PŘI VZLETU 10. 12. 2004 / 22:04 | |
| | A aby to nebyl samej Bulik (vím, nemáš Airbusy rád, samá automatika ;o), tak pár drobných odlišností:
NORMÁLNÍ VZLET:
F/D vede až od 30ft RAD ALT a minimum má na rychlosti V2+10 až do akcelerační výšky. Díky fly-by-wire je udržování stejného stoupání po nastavení správného úhlu jednodušší, nejdřív se tahá víc, pak se díky přechodu na NORMAL LAW a aktivaci autotrimu povolí (trvá to cca 200ft výšky), ale stoupá to už pak pořád stejně.
PŘERUŠENÝ VZLET:
Stačí plyny stáhnout na idle, vysunou se automaticky ground spojlery, coz automaticky aktivuje autobrakes. Pak se jen kontroluje jestli to brzdí a daji se plný reverzy + se tlačí sidestickem čumák trochu k zemi.
VYSAZENÍ PŘI V1 nebo po ní:
Je možné dát TOGA, po odlepení se také stoupá do akcelerační výšky, která je ale jiná než pro oba motory funkční. Při 100ft RAD ALT se už zapne autopilot a v akcelerační výšce se nejprve úplně vyrovná (ALT HOLD), při akceleraci se postupně zavírá mechanizace a až poté se dál stoupá a letí podle publikované procedury nebo prostě RWY HDG.
D.
|
| |
|