FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 23. 12. 2024, svátek má Vlasta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Vysazení motoru při TO Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: VYSAZENÍ MOTORU PŘI VZLETU   10. 12. 2004 / 22:04
Rychlokvaška
A aby to nebyl samej Bulik (vím, nemáš Airbusy rád, samá automatika ;o), tak pár drobných odlišností:

NORMÁLNÍ VZLET:
F/D vede až od 30ft RAD ALT a minimum má na rychlosti V2+10 až do akcelerační výšky. Díky fly-by-wire je udržování stejného stoupání po nastavení správného úhlu jednodušší, nejdřív se tahá víc, pak se díky přechodu na NORMAL LAW a aktivaci autotrimu povolí (trvá to cca 200ft výšky), ale stoupá to už pak pořád stejně.

PŘERUŠENÝ VZLET:
Stačí plyny stáhnout na idle, vysunou se automaticky ground spojlery, coz automaticky aktivuje autobrakes. Pak se jen kontroluje jestli to brzdí a daji se plný reverzy + se tlačí sidestickem čumák trochu k zemi.

VYSAZENÍ PŘI V1 nebo po ní:
Je možné dát TOGA, po odlepení se také stoupá do akcelerační výšky, která je ale jiná než pro oba motory funkční. Při 100ft RAD ALT se už zapne autopilot a v akcelerační výšce se nejprve úplně vyrovná (ALT HOLD), při akceleraci se postupně zavírá mechanizace a až poté se dál stoupá a letí podle publikované procedury nebo prostě RWY HDG.

D.
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ