| | Vysazení motoru při TO 10. 12. 2004 / 09:27 | |
| | Zajímalo by mě, když by u 737 při startu vysadil jeden motor, tedy někdy hned po odlepení letadla od země, tzn. při rychlosti V2 a něco málo víc, jestli by to znamenalo pád letadla, nebo by to ten jeden motor utáhnul.
Hledal jsem v předešlých příspěvcích. Někdy v únoru se tu rozebírala rychlost V1 atd. AJS tam popisoval rychlosti a taky se zmínil o vysazení motoru po dosažení V1, ale nepochopil jsem nějak, jestli se to dá odlepit od země nebo ne.
Samotný let a přistání s jedním motorem asi není až tak "velký" problém, ale ten start velký problém asi znamená.
Ještě jeden dotaz. Bylo to myslím loni v zimě, padal hodně sníh a některé lety do Prahy byly odkláněny na Brno nebo Ostravu a něco tam přistávalo. V televizi to bylo prezentována tak, že něktěří piloti nebyli vycvičeni na přistávání v takových podmínkách, a proto letěli na záložní letiště. Ruzyně má přece plné ILS navádění, proč v takových podmínkách tedy nepřistávali na autoland? Je mi jasné že televize to podá podle sebe, ale brání něco tomu přistát ve špatném počasí na autoland? (pokud je runway v mezích normy - sníh, vítr)
Dík za rakce.
|
| |
|