Jojo, pravdu díš pane kapitáne....
1.) Jojo, aspoň z toho bude dobrá dokumentace, každý z nich toho měl i dost nalítáno na A380, tak se z jejich povídání určitě poučí i Airbus. Z toho popisu mi dokonce pocitově přišlo, že i přes plnej flight deck nechali pořád jednat hlavně PIC a spíš jenom doplňovat jeho činnost. Takový až chladný "je to jeho line check tak ať se snaží" Myšleno nadneseně a pozitivně - tak to má být, není nic horšího než 3 kapitáni, kteří všichni hrají PIC. Líbilo se mi třebas odeslání SO do kabiny na výzvědy...to je tak primitivní věc, které se i přesto spousta lidí pořád vyhýbá. Co je na tom jít "dozadu" omrknout třeba námrazu na křídle? (samozřejmě s úsměvem, že o nic nejde
3.) Přesně tak. CRM není jen o kokpitu, nebo kabině...ale taky o ATC, hasičích, bagážnících, pushbackářích...ostatně i cestujících. A nemusí se jednat jenom o krizovou situaci, kdy se vyplatí brát všechny jako "jeden team".
Když jsem to hltal jako detektivku, tak se mi moc líbilo to vystupování...nemůžeme vypnout jedničku, nehoří to, přistavíme schody ať můžou aspoň lidi vystoupit. Říkám si dobrý, kvůli počítání, to by mně nenapadlo, já bych tu pravou stranu asi nechal hned nafouknout. A pak mně napadlo - přistaví schody, kurňa jak budou chtít pak nafouknout slajdy, když bude zle? A zase hned odpověď - dáme je jen k R1, abychom mohli slajdy použít kdyby něco na ostatních. Pak ty pokusy s přečerpáním paliva a pojistkama, zjevně komunikace s technikama firmy...fakt ukázkový.
4.) Do kamene tesati.
5.) Přidal bych ještě BA777 Heathrow.
6.) Nojo, přesto je to pořád lepší než kvůli výplatě chodit do práce, no ne? |
|