Na poslední odstavec ti už krásně odpověděl Míra Dušín. K předposlednímu ti dodám, protože jsi to zjevně nepochopil, že se nesměju tomu, že někdo není z praxe a leží v dokumentech, ale že mě baví (ironicky řečeno), s jakou vervou se pak s tím vrhá na druhé a mlátí jim tím o hlavu. To je to, co chce víc nadhledu.
To se samozřejmě netýká jen tebe
P.S. tím APP modem nemyslím, že by byl samostatný čudlík na LOC a GS, nýbrž to, že u některých letadel je ochrana, která ti po zvolení modu APP zamezí dřívějšímu zachycení GS, než LOC. Pokud tam ta ochrana není, tak SOP vyžaduje, abys nejprve zachytil LOC (pomocí tlačítka NAV, VOR/LOC či jak se to u konkrétního letadla jmenuje), a teprve po jeho zachycení smíš zmáčknout APP mode, který ti zachytí i GS. Pokud v sobě systém tuto ochranu má, pak klidně můžeš rovnou zmáčknout APP mode, protože ten už ti správnou posloupnost (LOC pak teprve GS) zajistí automaticky. I letadla jednoho typu to můžou mít různě, kupříkladu v naší flotile mají tuto ochranu všechny 737 s výjimkou SWU, SWV a TVN |
|