FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 22. 12. 2024, svátek má Šimon Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
problém s ILS u B737 od PMDG Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: problém s ILS u B737 od PMDG   11. 11. 2004 / 18:07
A.J.Scandall   
Nazdar Gabo, já vim, že to není moc slušný, ale nedá mi to a musim vyvrátit většinu toho, co jsi napsal. Udělám to proto, že když už si tu hrajem na realitu, tak se to k ní alespoň blíží.

"V teto fazi letu musis byt plne usazen v obou osach" - to je pravda

"rychlost VR+5kt a plne klapky" V téhle fázi ještě ne, naopak to u ILS není žádoucí kvůli hluku (pokud neděláš CAT II a III). Do 5-6míle se chodí bez kol, a plný klapky se dávají tak kolem 1300ft nad prahem dráhy, aby byly v 1000ft vysunutý. Rychlostí Vr jsi asi myslel Vref. Vr je něco úplně jiného.

"Taky se vyplaci nastavit selektor HDG vzdy tam kam letis." To jo, ale ne zrovna na trati konečného přiblížení. Tam se dává "runway heading" Když děláš offsetový přiblížení (osa přiblížení nerovná se ose dráhy, což je většina VOR APP), tak se to liší. O snosu větrem nemluvě.

"Ja bych to tak nevidel,po nalitnuti IAF,vypnout L-NAV a dotacet pomoci HDG" No, tohle bych doporučoval nikoliv po přeletu IAF, ale až na posledním kursu do LOC. Anebo při radarovém vektorování

"Jak se chytne NAV1,zapnout LOC". Těžko říct, co to znamená chytnout NAV1. Ten chytneš často i dost daleko. LOC, nebo i APP se dává až při povolení přiblížení, což je při vektorování z posledního kursu. Pri vlastní navigaci bych to doporučil taky tak nějak.

"Mod APP zapinat az kdyz je aktivni brevno indikujici Glide." Není třeba. Některé mašiny, zaleží na konkrétním nastavení, nechytnou G/S dokud nemají zachycený LOC. Ale i když to udělají (což podle obrázku PMDG asi dělá), tak není třeba čekat na "aktivní břevno", stačí už po zachycení LOC. To může být o dost dřív.

"To vse za predpokladu,ze mame priblizovaci mapu daneho ILS"-to ano
" potvrzenou APP Init stranku v FMC" tak zrovna tohle pro provedení ILS přiblížení principelně vůbec není potřeba. Tím, že tam potvrdíme Vref, tím akorát dostaneme do speed tape symbol Vref písmenko R), ale na to, jak to zaletí ILS, to vliv nemá
"letadlo je ve spravne pristavaci konfiguraci" Jak jsem uváděl dřív, dá se to s lehkou mašinou a v protivětru až před OM letět i s jedničkama.


Jinak když jsem se na ten obrázek pořádně zadíval, tak z hlediska indikace na něm není nic špatnýho. Vypadá to zrovna na "offset" přiblížení, to bílé je osa dráhy a fialové trať konečného přiblížení. Obojí, localizer i fialová čára na ND ukazují polohu vlevo od osy.
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ