Ještě bych dodal, jak jsem se tu od vás dozvěděl že ve FSx nejde spin, tak jsem jen tak otevřel "learning center" v menu (chtěl jsem se podívat na něco o scenériích) a když sem zahlédl odkaz "aerobatics" tak mi to nedalo, otevřel jsem...
Docela mě to překvapilo, je tam přímo "step by step" návod jak ve flight simulatoru provádět spin, i jak se z něho dostat. Je tam i odkaz na letoun "extra 300s"
Řekl jsem si, no tak když to tady maj takhle popsané přímo v menu FSx tak by to přece mělo jít né?
Vzal jsem tedy 300s a jal se držet Microsoftího návodu. Vůbec nic... Docela mě to dostalo když to maj takhle v learning center popsané. Nemá to žádný efekt, 300s se ve vzduchu různě vzmítá převaluje, dělá úplně nesmyslný chaotický grimasy ale spin rozhodně ne.
Tak si řikám jestli to tam třeba v Microsoftu neplánovaly zahrnout a pak z toho nějak třeba sešlo, přijde mi tam vůbec některé věci jakoby nedodělané.
Např u cessny caravan otevřete zadní dveře, ať nákladové, nebo nástupní se schůdky, z pohledu zevnitř jsou vždy zavřené, i když z externího pohledu jsou otevřené. U teh nákladových dveří dokonce v interním pohledu vždycky dolní půlka dveří chybí...
V jejich boeingu 737 např nejde ovládat z virtual cockpitu anti skid, resp rollover se zobrazí že je tlačítko aktivní, jde na něho i klikat, ale netočí se -jen na 2D panelu, takže ve VC nikdy nevíte... O ovládání světel v tomto letounu ani nemluvě, to mě přímo irituje.
To samé s funkcí anti skid u Bombardier crj (který mi zrovna přijde jako jedno z dotaženějších defaultů, docela mě baví). O jejich 747 radeji nemluvím, ta mne zklamala hodně, dyk tam neni skoro vůbec nic!
Nevim jestli na tyhle věci zapoměli, neměli čas nebo se na to prostě vykvákly, ale např u toho návodu na spin co tam maj je to rozhodně zavádějící, jeden by řek že to musí jít když to tam maj popsaný. |
|