Jak už psal AJS, horko těžko najdeš ve fleetu nějaké aerolinky éro, které by bylo stejné jako to druhé vedle něj A to nejen vybavením, ale taky tím jak je to jinak pokřivené a omlácené a tím to jinak lítá Neplatí to tak možná u Ryanairu nebo Emirates, kteří mají unifikované vybavení, bo toho nakupují desítky a stovky naráz.
U nás najdeš taky třeba 757my s rozpětím výroby 15 let a to je skoro jako jiný letadlo...někdy je TCAS na HSI s dosahem 40nm, jindy na VSI s dosahem 3, někdy to má RTO autobrake, jindy ne, některé mají starou legacy FMC do které sotva nacpeš celou route, jiné PEGASUS, která má úplně jinou logiku VNAVu a spousty věcí navíc, některé mají speedtape na EADI, jiné ne...věci jako predictive windshear, GPSka nebo CWS jsou taky jak kde v různých kombinacích a to nemluvím o věcech jako jsou rádia, odpovídač, radar apod. serepetičky, které Boeing raději ani podrobně nepopisuje v manuálech, protože to je každej pes jiná ves
Ale tak aspoň je ten leteckej život trochu zajímavější |
|