FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 22. 12. 2024, svátek má Šimon Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
PMDG 737 ILS Jeden příspěvek | Celý strom
PMDG 737 ILS   15. 6. 2010 / 16:21
Rychlokvaška
To mně celkem zajímá, jak ty daný brikule probíhají?

U 757my je vpodstatě jedno, jestli nejdřív zaarmuju LOC, nebo rovnou APP. Pokud použiju rovnou APP, tak pokud zachytí G/S dříve, tak podle ní začne klesat i pokud ještě není engaged na LOC. Nutno říct, že v praxi se samozřejmě snažím být nejdřív na lokalizéru a pak teprve armovat APP, ideálně až uvnitř ochranné zóny řekněme oněch 10 DME - někdy to tak chce i přímo řídící, ale hlavně s ohledem na bezpečnost, speciálně v IMC. Jsou ale situace (trvalá snaha o CDA), kdy řídící vektoruje příliš blízko (za FAF), kdy prostě sestupovou rovinu nalítneme dřív než lokalizér. V takovém případě, samozřejmě po dohodě s PM a s ohledem na VMC/IMC, terén okolo, pozici vůči LOC ideálně ověřenou na RDMI pomocí nějakého toho VORu nebo NDBčka, apod., armujeme APP rovnou a éro v pohodě klesá po G/S i bez LOC.

Nikdy jsem nepátral po nějakých parametrech za jakých to udělá, nebo jestli tam existují nějaké zádrhele nebo ochrany (nepočítám teď false loc nebo g/s capture) a snažím se spíš zabudovat ochranu vlastní...u 737my je to nějak jinak?
 
VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ