To mně celkem zajímá, jak ty daný brikule probíhají?
U 757my je vpodstatě jedno, jestli nejdřív zaarmuju LOC, nebo rovnou APP. Pokud použiju rovnou APP, tak pokud zachytí G/S dříve, tak podle ní začne klesat i pokud ještě není engaged na LOC. Nutno říct, že v praxi se samozřejmě snažím být nejdřív na lokalizéru a pak teprve armovat APP, ideálně až uvnitř ochranné zóny řekněme oněch 10 DME - někdy to tak chce i přímo řídící, ale hlavně s ohledem na bezpečnost, speciálně v IMC. Jsou ale situace (trvalá snaha o CDA), kdy řídící vektoruje příliš blízko (za FAF), kdy prostě sestupovou rovinu nalítneme dřív než lokalizér. V takovém případě, samozřejmě po dohodě s PM a s ohledem na VMC/IMC, terén okolo, pozici vůči LOC ideálně ověřenou na RDMI pomocí nějakého toho VORu nebo NDBčka, apod., armujeme APP rovnou a éro v pohodě klesá po G/S i bez LOC.
Nikdy jsem nepátral po nějakých parametrech za jakých to udělá, nebo jestli tam existují nějaké zádrhele nebo ochrany (nepočítám teď false loc nebo g/s capture) a snažím se spíš zabudovat ochranu vlastní...u 737my je to nějak jinak? |
|