FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 1. 1. 2025, Nový rok Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Propad letadla Jeden příspěvek | Celý strom
Propad letadla   27. 4. 2010 / 14:57
Rychlokvaška
757 sice nemáš v seznamu, ale v případě normální přistávací konfigurace (gear down, flaps 30) je v případě řízení autopilotem výšková ztráta od stisknutí GA do přechodu do stoupání přibližně 30ft.

OCA/OCH a jejich konstrukce s ohledem na kategorii letadla o kterých tu mluvil Pavel jsou maximální limity, s ohledem na které se konstruují přiblížení a certifikují letadla a taky důvod proč jsou např. nejen rozdílná minima podle kategorie letadla, ale taky podle jeho schopnosti stoupat na jeden motor po zahájení procedury nezdařeného přiblížení (missed approach gradient). Každé certifikované letadlo se do nich musí vejít a skutečné hodnoty jsou tak mnohem nižší.
 
Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ