FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 1. 1. 2025, Nový rok Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Propad letadla Jeden příspěvek | Celý strom
Propad letadla   27. 4. 2010 / 09:49
PavelS
No, toto přece víceméně řeší takzvaná OCH, publikovaná na mapě přesného přiblížení v AIPu (tabulka dole). To je v podstatě výška, která musí zajistit, aby letadlo při zahájení MA/GA procedury v té výšce akorát provedlo ten oblouk a začalo stoupat. je to třeba od 132ft (CAT A) do 162ft (CATD). Výška zachycuje všechny možné jevy, čili hmotnost letadla, zpoždění motorů, apod. Pro praxi se to ještě dorovnává na tzv. přídavek provozovatele, který do zvedne na nějakých 200ft, což se pak běžně používá jako DH.

Čili odpověď je: je to kolem 150ft, v závislosti na kategorii letadla (v podstatě hmotnosti).
 
VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ