No jo.... Totiž záleží taky na tom, jak mají tvůrci softwaru pro daný model velkou fanztazii a co všechno si (ještě!) dovedou předtsavi tak to řeší - a naprogramují. Je samozřejmě trapné, když se v nějaké kritické situaci - obrazně - objeví blue screen s nápisem "pro tuto situaci nemáme naprogramované řešení... press any key to reset".
Taky záleží na tom, kolik je na to peněz, aby se programátzorům popustila uzda, protože víc možností = větší náklady (a ty určuje někdo úplně jiný...)
Já osobně cítím, že pokud je stroj schopnej v určitý situaci umlčet počítač a pouze vykonává to, co mu pilot pomoci sidesticku (yoke a pedálů vnucuje, nemusí to být zas tak špatné (ale nepíšu schválně Airbus x Boeing, protože nevím, nakolik to ty nové bojasy vůbec dokážou... (To že maj yoke eště nemusí nic zmnamenat). |
|