Diky moc, nejvic me zaujal zaver - po prvnim dotyku leve podvozkove nohy pocitac prepnul na pozemni mod a snizil citlivost bocniho rizeni o polovinu i kdyz ero slo znovu do vzduchu.
Myslim, ze presne tohle jsou situace, kdy je po pravu kritizovan pristup Airbusu. To se zase nekdo rozhodl, ze ta masina bude vic chytra nez byt musi a implementoval neco, co se neda presne urcit. Jestli se nepletu podobne problematicky bylo urceni, ze je masina na zemi - po nejakym problemu zavedli, ze ero nesmi jit do nejake konfigurace, pokud se neroztoci kola - jenze problem nastal v pripade, kdy ero sedlo na zmrzlou drahu a kola se netocila (opravte me prosim, kdo o tom vite vic).
Tady se ukazuje, ze dnesni problem neni ani tak vykonost pocitacu, ale spis problem, jak urcitou informaci do pocitace dostat (senzorika) a jak ji spravne vyhodnotit... |
|