FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 29. 12. 2024, svátek má Judita Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
X- plane, tvorba modelů Jeden příspěvek | Celý strom
X- plane, tvorba modelů   2. 1. 2010 / 13:39
JM   
K těm programům na tvorbu 3D modelu "pro oči"... AC3D je za prachy, opravdu jednoduchý na naučení, snadné ovládání, ale bohužel toho moc neumí - já jsem třeba narazil při nějakém složitějším mapování textur. Takže AC3D radši ne, sice to v něm ze začátku jde pěkně od ruky, ale je tu riziko, že něco nepůjde.

Takže zbýva Blender, na něm je fajn, že je zadarmo, umí toho hodně, ale ovládání rozhodně není jasné na první pohled. Chce se to dost učit, pak člověk pozná, že to umí dost a i že to je celkem chytře vymyšlený - i když to tak na první pohled nevypadalo.

Takže doporučení co zkusit je spíš ten Blender a mít trpělivost Co se týče importu z gmaxu, tak přimo asi nijak. Je potřeba nejdřív převést ten gmax na něco více běžného a to pak nedělá problém při načtení do Blenderu/AC3D - ty těch importů umí celkem dost. Nepočítej ale, že by to nějak naimportovalo i mapování textur, prostě jenom 3D geometrii. Jsem nějak měl takové snahy dostat tam otexturovaný objekt z LW, ale ani ťuk.
 
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ