FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 30. 12. 2024, svátek má David Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
X- plane, tvorba modelů Jeden příspěvek | Celý strom
X- plane, tvorba modelů   2. 1. 2010 / 13:23
ivansmil   
Ahoj, měnitelná geometrie křídel a ovládání vektoru tahu možné jsou.

Co se týče letového modelu v X-Plane, tak zcela lapidárně by se to dalo říct takto : nenastavuješ přímo vlastnosti, které od letadla očekáváš (rychlosti, omezení, obratnost atd.), ale snažíš se jich dosáhnout editací základních parametrů, jako je profil křídla nebo koeficient odporu jednotlivých částí. Čím jsou parametry tebou zadané bližší reálné předloze, tím více by měla být věrnější letová dynamika.

Jak to funguje v FS nevím, ale v X-plane například pro křídlo nastavíš jeho profil (třeba NACA 2418), úhel vůči trupu, vzepětí, šířku, délku... a ono už si to samo spočítá kritický úhel náběhu a další věci, který ovlivňují vlastnosti letadla. To samé pro vrtuli...

V PM se dělá model, který má vliv na letovou dynamiku (to jsou ty "brambory", kterým se občas hráči FS smějí , a potom se na to může dát pěkný 3D kabátek, který má vliv pouze na oči. Co se týče vizuální stránky modelu, obecně se doporučuje udělat pouze hrubou stavbu v PM a zbytek dodělat pomocí nějakého externího programu.

X-Plane nemodeluje přímo fyziku proudění částic, jako to dělaj profi programy pro studium aerodynamiky, ale zjednodušuje to, aby se to dalo použít doma, takže občas se s tím daj dělat věci, které realitě moc neodpovídají. X-Plane ovšem používají třeba modeláři nebo amatérští konstruktéři pro ověřování vlastností projektovaného stroje, takže do určité míry věrné to asi bude.
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ