Jen drobná ilustrace před čtením dlouhých a kvalitních článků podle odkazů:
- hlavní baterie ATR má asi 45 AH - takže to je asi tak jako má normální oktávka. Takže nic moc, pokud by na ni mělo běžet něco jiného, než nouzový start motoru, je fuč raz dva.
- I ve FS (v dobře mnasimulovaných letadlech) ti při vypnutých motorech spousta věcí funguje (chvíli, nezž se baterka vypne) - ale ta baterka musí být zapnutá (!). Většinou, když se startuje, se startuje z pozemního zdroje - a když to pak zdechneš (a nezapneš spínač od baterky a/nebo nepřipojíš zevní zdroj - tak ti samozřejmě nemůže svítit nic - a stejně by tomu tak bylo v reálu.
- jak píše Ivoš, APU u ATR není. Místo (jako) APU se používá motor. Protože motor má dělenou hřídel, dá se nahodit turbina (motor), ale zabrzdit vrtule - takže motor běží, ale vrtule se netočí (a nemůže na stojánce nikoho břinknout do hlavy). Na hřídeli turbiny je ale na převodu alternátor - který pak živí proudem co je potřeba. Vot ťéchnika francůzskaja. |
|