Já vím, ale předpokládal jsem, že D/H 400 uvádíš jako nějaký konkrétní případ s kterým ses na nějakém letišti setkal. A moc by mě zajímalo kde ![](images/smile/01.gif)
Obrázky, které jsem sem dal, jsou sice z CBT A320, ale u A380 bude indikace na FMA pravděpodobně úplně stejná. Proto bych se přikláněl k tomu, že tebou popsané věci jsou prostě a jednoduše chyba addonu (což je logické, když byl vydán už někdy, kdy A380 pomalu ani nelítala).
Nejsem pilot, ani neznám postupy u autolandu Airbusů, ale můj názor je takový:
-pilot na indikaci LAND nemusí v podstatě reagovat, jenom mu sděluje připravenost k autolandu
-teoreticky pilot nemusí po zvolení příslušeného módu autopilota (APP) a připnutí druhého autopilota dělat nic. Tedy, v simulátoru. V reálu je tam, jak už níže popsal Míra Dušínůj o 757, úkonů mnoho (ale pokud by pilota už život nebavil a letadlo při autolandu nekontroloval, tak by se asi nic nestalo )
-letadlo umí samo: letět podle ILS, podrovnat, dosednout a udržet se na dráze |
|