No podla tohoto prveho videa to vyzera,ze po letu na chrbte urobil zatacku doprava s miernym stupanim a dva sudaky/sudovite vykruty/ a z druheho to nepochopitelne stiahol do zeme,ako keby stratil orientaciu,z coho to uz nemohol vybrat /pretiahnute ako svina/.
Inac,ked som si poprezeral havarie suciek vlastne aj inych masin na leteckych dnoch,tak je to "vesmes" posrata spodna cast vertikaly.Ak si niekto pamata kraksnu na SIAD 1999 v Bratislave,takisto nezvladnuty sikmy premet alebo nejaky sudak a pretiahnuta masina./Hawk 200, pilot zahynul/, ovsem zabil aj zenu, ktora napriek zakazu bola v zakazanom sektore na streche budovy,kde bola zamestnana. Chcel som pripomenut, ze treba naozaj zvazit miesto pozorovania. Osobne som zazil tri pady lietadiel do vzdialenosti 1 km odo mna.
Od urcitej doby sa na letecke dni radsej pozeram cez telku.
|
|