No, kastli vymejšlej dizajnéři - používající v jednom koncernu stejný CAD. Udělaj kastli kolem agregátů z jedný platformy - a protože se prvky kastkle ujmou, udělá se z toho řada. Vyšší (nižší) člen řady je obvykle sestrojen na jiné platformě, má trošičku (často jsou to milimetry) jiný rozchod, rozvor atd, jinde zavěšení ramen, úchyty, motorové lože... a to slepí dohromady, obalí tou kastlí, kterou změní někdy víc, někdy míň. A když míň - tak pro zákazníka je to "skoro stejný auto" (Okavie, Superb, PAssat...).
No ale k tématu - ty rozdíly v detailech, kterýb tady uvádíš u aut jako podstatný, ty nejsou nic proti rozdílům, ve kterých se liší "podobné" protějšky ruské a americkém konstrukční letecké školy...
Takže nám i ta auta nakonec trochu pomohla |
|