Kdybych tě měl parafrázovat - seděl jsi vůbec někdy v autě ?
Rozdělení automobilů podle tříd vychází primárně z velikosti (tvary karoserie jsou - sedan, hatchback, liftback, kombi; ostatní typy karoserií mají obvykle vlastní specifické třídy) a sekundárně je tomu určená nějaká očekávaná výbava. To vychází z tradic a zvyklostí s tím, že všechny třídy průběžně rostou - první Golf byl menší než současné Polo atd...
Favorit zůstane favoritem, protože je to Favorit, Mini Cooper je taky furt malé auto, i když má obvykle lepší výbavu, než Superby...
Nevím jak to všichni sledujete, ale vzhled už zůstává tím posledním, co zbylo a rozlišuje jednotlivé automobily od sebe, v rámci koncernů jsou sdleny motory i celé podvozkové platformy a takové věci jako světla (obvykle je vyrábí Hella), nebo např. systémy jako ABS nebo ESP vyrábí prakticky pro všechny Bosch...
Nemyslel jsi ty předchozí Audi A4 a Seat Exeo ? Tam je to ale čistokrevná licenční výroba, ten model si na nějakou originalitu nehraje... |
|