FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 24. 9. 2024, svátek má Jaromír Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Spojlery Jeden příspěvek | Celý strom
Spojlery   3. 8. 2009 / 09:01
FSPilot   
no, nevím sice, co si představuješ pod pojmem "omezená fuknce letadla".

"...nevyrovnává se tím účinek směrovky, ale reverzní síla při použití nezpřevodovaných křidélek..." - jinak řečeno Diferenciace křidélek (nebo jak se to píše). Tady je to pomocí drátů a počítače, ale u malých letadel je to tím, že se křidélko vykloní nahoru víc, čímž způsobí prakticky totéž.
A není to aplikace pilotem, ale prostě pohyb řídících ploch při vyšší výchylce křidélek, které může dělat i AP... A jen tak na okraj, myslím, že v hladině (mimoch. řídí autopilot) se používá (asi)z důvodu menšího odporu jen těch "spoileronů". Sám jsem to pozoroval při zatáčení, jak jsem ze B735 čuměl z okna
 
VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ