| | IVAO CZ - další směřování české divize, volby... 14. 7. 2009 / 13:27 | |
| | Díky tobě (resp. tvému souhlasu) i Kubikovi. Přesně o tomhle mluvím. A předesílám že mi nejde o žádné rušení či zjednodušování pravidel, ta jsou v pořádku a dostatečná. Jde mi o požadované schopnosti, které všichni "staří mazáci" vidí prostě jinde.
Cituji:
"on-line je vrchol,taková třešnička na dortu,která je ovšem něco chce...znalosti."
cituji podruhé:
"On-line existuje přeci kvůli maximální relističnosti,ne?"
A kde má člověk ty znalosti, tu schopnost "maximální realističnosti" nabrat když v reálu za kniplem v životě neseděl ?
Sorry chlapi, ale přesně tyhle statementy ze strany "mazáků" jsou to co všechny co si vidí aspoň na špičku nosu odradí, protože vy jim vlastně říkáte - pro online nejste dost dobří a běžte si hrát (učit se) někam jinam. Z nově příchozích co nejsou od fochu vám tak zbydou jen ti co mají nazbyt především sebevědomí, a pak se divíte že úroven upadá a počty klesají.
.... jo a mimochodem, to může být i reakce na tvůj post o stupeň výš: důvod proč tady držkuju místo lítání je ten, že když jsem se chtěl po odmlce na IVAO vrátit, tak jsem trénoval v offlinu abych byl co nejlépe připraven a mezitím pročítal pérák, protože to byl vždy zdroj informací a inspirace pro další dotazy, sám jsem občas taky nějaký dotaz položil. A opravdu mě znechutilo kolikrát se nějaký "mazák" opřel do tazatele ve smyslu "co s tím vůbec lezeš na ivao" (pravda, často to byl i ex-mazák ala Tragéd, ale postoj to vyjadřuje). Díky tomu jsem to odkládal pořád a pořád, jen za letošní jaro mám přes 200 hodin v offlinu a upřímně už mě to nějak nebaví, AI ATC je šidítko s limitovanými možnostmi, AI provoz taky nic moc. Takže prostě stojím na pokraji rozhodnutí, jestli v tom pokračovat (tzn. jít online) a nebo to zaříznout úplně. Pokud si vezmu názory panující v jádru české divize, pak bych to měl jednoznačně zaříznout. Když občas čtu názory na zahraničních fórech nebo se na frekvenci potkám s piloty či ATC v zahraničí (především USA) tak tam mi ten postoj přijde naprosto opačný.
Sorry pánové, ale jestli to opravdu takhle vidíte, tak proč sakra nezavedete vstupní IVAO testy (aspoň na úrovni C1/SC) a a re-certifikaci nejlépe každý půlrok, minimum odlétaných hodin, a kárné řízení v případě chyby a vůbec nejlépe i odebrání průkazu v případě opakovaných chyb. Abyste to měli ARAIG. |
| |
|