Blbost... 
Sám za sebe dodnes tyhle řeči moc nechápu, je to asi takhle:
1) když jsem dříve přišel na IVAO, tak jsem logicky nic neuměl, byl jsem sprdnut (ale pozor, jen v dobrém smyslu slova ) a dva piloti mi vysvětlili a ukázali základy. Nikdy jsem neměl problém, že by mi někdo něco nevysvětlil.
2) Byť nejsem žádný borec, tak s postupem času spíše radím těm, kteří to potřebují. Když vidím nějakou kravinu, tak klidně napíšu jako observer a poradím, obvykle mi i poděkují a všichni se šťastně rozejdeme. Znám mnoho pilotů, kteří to dělají stejně nebo dokonce provádějí jakousi základní přípravku. Nesetkal jsem se skoro z žádným pilotem/řídícím, který by ostatní nějak urážel nebo shazoval, napadá mě snad jenom jeden a ten byl odejit pomocí staffu a podle posledních zpráv už ani nežije. Obecně jsou takoví lidé vyháněni, protože o ně není zájem a to je při týmové zábavě docela důležitá věc... 
3) Na síťi je řekl bych všechno v pohodě, co se péráku týče, tady jsou trochu vznětlivější povahy, ale asi sis mohl sám všimnout, že naprostému nováčkovi odpovíme i na naprosto triviální až stupidní otázku(prostě se nerozkoukal), horší je to, když někdo nadhazuje už popáté prakticky stejnou otázku, nebo když si evidentně nepřečetl to, co jsme mu radili přečíst posledně. Stejně tak se bude mluvit o pilotovi, kterého už 5x někdo opravil a on zase dělá stejnou chybu ( ale to nemluvím o detailech, jako např. na 7 nm přiblížení je 0,2 z osy)...
4) Pokud máš zájem naučit se základy (bez NDB přiblížení nebo PAR určitě přežiješ ), tak určitě nebudeš mít problém. 
Bohužel si musím postesknout nad jednou věcí, když jsem já nastoupil, tak mělo IVAO jasnou myšlenku - lítat as real as it gets a každý, kdo přistupoval, s tím počítal. Dnes je tu příval mladších, méně zanícených lidí, kteří jdou spíš zahrát si multiplayer, ale o tom IVAO není a nikdy ani nemělo být. Chápu, že ne všichni se chtějí tohle učit a třeba jim to ani nejde, ale k tomuto koníčku to patří... 
|
|