No však já jsem psal, že to není nijak nákladné... co je 80k v nějakých cca 1 250.000? to je docela malé procento, takže si myslím, že tvrzení, že to není nijak moc nákladné je docela na místě.
Já někde tvrdil, že instruktoři nemůžou lítat pro radost?
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=310689&lan=0 zajímalo by mě, kde jsi sehnal školení na IFR anglinu za 10k
"Da se rict vymena nazoru podlozenych argumenty, ne placat blbosti jen z toho duvodu, aby se stridaly prispevky autoru."
Nevím, ale příjde mi, že spíš tobě došly argumenty, když jsi musel napsat:
A ty zacni normalne logicky argumentovat, si pripadam ze se bavim s petiletym deckem, ktery jednou za rok na podzim vytahne papirovyho draka, a ne s pilotem kterej se kolem litani uz nejakou chvili pohybuje... To uz se fakt jenom hadas a placas nesmysly aby to nevypadalo pro ostatni blbe.
Tohle je podložený seriózní argument?
Jaké ptákoviny? Můžeš konkretizovat?
Dal jsem si tu práci a prošel všechno a nevšiml jsem si, že bych napsal nějakou ptákovinu, kterou jsem si vymyslel, jak tvrdíš. Možná namítneš s tím CPL u instruktorů. Nepasl jsem, že to tak je, jen těžce pochybuju, že může někdo dělat komerční činnost (letecká škole na výcviku vydělává, žejo) bez CPL.
Mimoch. pořád jsem se od tebe nedozvěděl, jestli ti tvojí známí, kteří to dělají pro zábavu mají nebo nemají CPL. Budeš tak laskav a napíšeš mi to?
Děkuji
Když se podíváš na požadavky, tak musí mít podle JAR-FCL min. CPL(A) nebo 200hod., z toho 150 jako PIC + znalosti CPL(A), což je prakticky totéž, jen nebude mít licenci CPL(A) a nemyslím si, že bude někdo tak blbý, aby si absolvoval prakticky totéž, co uchazeč o CPL(A), jen s tím, že by nedostal papír a tudíž by nemohl létat komerčně.
Takže ano, souhlasím, pro FI nemusí mít CPL(A), ale musí splňovat prakticky totožné požadavky, což je jako by to CPL měl takže v tom je rozdíl jen papírově
PS: když tak vystupuješ, tak se nediv |
|