Četl jsem obě tvoje reakce a pořád mi to nějak nesedí. Chápu že řídícího nezajímá co pilot v letadle dělá, ale jen co z toho potom vyleze )) - a z tohoto úhlu jsem pořád neměl problém. Ano, asi bych třeba zazmatkoval kvůli stresu v momentě kdy bych musel jít G/A a byl tam pro to publikovaný holding, a prostě bych letěl dál . Taky neumím procedurální zatáčku (vlastně ani nevím co to je ). Nedělám automatický holding na FAF pokud nedostanu povolení k přistání, ale pokračuji na přistání a povolení se jen opakovaně dožaduji. Tyhle věci ale nikdy nevadily protože nikdy jsem na IVAO nezažil takový šrumec aby to bylo potřeba.
Jinak ale nemám problém zaletět libovolné přiblížení, na ruku i přes AP-FMC, mapy zásadně používám a FSku bez nich nepouštím ani v offlinu ), pod FL100 zpomaluju pod 250 uzlů, nemám plné klapky už na IAF, a na trati mě najdeš tam kde to říká můj letový plán, ať už to zajišťuje rnav equip nebo moje točení CRS u naladěného VOR či rafička NDB, a ten plán respektuje CDR a RAD.
Přesto všechno si ale nemyslím že bych zkoušky na vyšší hodnost udělal, nemám drill takže občas chybuju, mám jen letištní mapy a tím pádem nevím o případných omezeních třeba v TMA a nedodržuji je, a obecně postupy pro nestandardní situace neznám a neumím.
Takže rekreační pilot na mě sedí jak ulité, a ten rozdíl mezi offline a živým ATC "co něco plácne a dobroš" je pro mě fakt velký. Ale protože jsem si vědom svých neznalostí a neumu, tak mě prostě přítomnost přísného a zkušeného ATC který to "bere vážně" znervózňuje natolik, že si ten let pak ani neužiju. Takže radši zamířím někam kde je podobná lama jako já, ale je v pohodě a i když se občas něco nepovede tak si to užiju a vím že to oba bereme jako "hru na létání" ...... chápeš ? |
|