FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 19. 4. 2025 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
WILCO A330 T/D, LIM, DECEL Jeden příspěvek | Celý strom
WILCO A330 T/D, LIM, DECEL   2. 5. 2009 / 21:18
Cirrus/Pindra
Já ti nemůžu popsat, co se stalo zrovna v tvym případě, tj. co přesně jsi měl udělat jinak, protože chování na sestupu je u airbusů kontrolováno a upravováno podle několika parametrů. Výška, teplota, výstupy z IRS a letový plán.

Optimální sestupová křivka je vypočítáná od T/D do nějakejch 1000ft nad prahem dráhy, kdy by měl být letoun již stabilizován na sestupové rovině.

Sestup je prováděn v případě managed descent modu tak, že část křivky je sestupována s motory na idle až do prvního bodu s předdefinovanou výškou (omezení na příletové trati apod.) Další část vede letoun do DECEL bodu s předpočítanou spotřebou při ATC požadavcích.

Takže managed DESC mod udržuje křivku a rychlost se může pohybovat v rozmezí +/- 20knotů od nominální sestupové rychlosti.

Pokud managed mod zvolíš po přeletění T/D, pak autopilot se bude snažit doletět vypočítanou VNAV path, takže bude klesat rychle a nebude držet optimální trať sestupu (fialové kolečko), protože bude nucet dodržovat vejškový omezení definovaný v FMGS.

Takže nejlepší je managed mod zapínat před T/D. Ovšem klesání víc jak 6000ft/min v režimu autoflight možný neni. POkud mezi dvěma výškovými omezeními je sestup příliš příkrý, bude vyžadováno zvýšení odporu hláškou MORE DRAG nebo AIRBRAKES na MCDU.
Pokud chcete. aby letoun dodržoval optimální sestupovou rovinu, volte Altitude selectorem výšku podle constraint výškových omezeních následujících bodů (fialový údaj) a ne nižší...
 
VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ