| | WILCO A330 T/D, LIM, DECEL 3. 5. 2009 / 09:42 | |
| | Jindro všechno chce cvik
Vím -li,že v RNAV route mohu míti sestupovou křivku maximálně 2500 ft/ min , tak této podmínce mohu podřídit začátek klesání.Jde o to si prostě vyzkoušet kolik NM uletím než například z letové hladiny 35000 ft zklesám na 10000 ft při V/S 2500 a abych to měl kompletní,tak se budu snažit udržovat konstantní rychlost ( třeba 290 ).
Já osobně u WILCO/ FEELTHERE automatické klesání nikdy nepoužívám,protože má od reálu hodně vzdálené průběhy.
Jo u PMDG je to o něčem úplně jiném. Tam FMC neustále umí přesouvat TD podle toho jaká výšková omezení jsem zrovna k nějakým bodům zadal,takže krásně na displeji vidím,že když napíši na LANUX FL280,tak se hezky TD posune. U Wilco si můžu psát ,co chci ale TD se vůbec neposune.
Proto si bod klesání zvolím sám a nebo mi ho dá řídící ( myslím u Wilco) |
| |
|