FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 5. 3. 2025 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FOLLOW ME Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FOLLOW ME   20. 5. 2002 / 09:50Marky Parky
Koukal jsem na to a napadla me nasledujici vec. V Bremach je to nastavene tak, ze velka era to auticko vozi ke gejtum 1-5 a mala nekam jinam.
V AFD nastavuje stojanku primo pro urcity typ letadla pomoci jeho wingspawnnu.
Napada me nasledujici reseni:

Pro letadla, ktera odjizdi z rwy ke gate:
Zjistim pozici letadla, kdyz miji h/p nageneruju mu do cesty auticko. Podle jeho wingspawnu ho odvedu priblizne na misto, kde jsou gates odpovidajici velikosti.

Pro letadla, ktera odizdi ot gejtu na rwy:
Zjistim pozici letadla, kdyz miji odjezdovy bod od gate, nageneruju mu do cesty auticko. Podle aktualniho smeru a sily vetru ho navedu na prah rwy.

POZOR! neradujte se vsichni, tenhle postup ma dve obrovske nevyhody

1) bohuzel neni kompatibilni s ATC.
a) I kdyby se podarilo osetrit spravne generovani te nejrychlejsi cesty, pokud se ATC rozhodne ze pouzije nejakou objizdku kvuli ostatnimu traffic, nefacha to
b) auticko vubec nebude nebude reagovat na pokyny jako "hold short, caution other traffic" a podobne.

2) Pravdepodobne pujde auticko usit "na miru" defaultnim letadlum a letadlum se znamymi parametry, ale problem bude, kdyz bude mit nejaky model wingspawn "na hranici", protoze algoritmus, kterym ATC voli stojanku je znam jen priblizne, ne presne. Potom by se mohlo stat, ze auticko vyhodnoti era jako podobne buliku a povedeho k prstum na Apronu North a ono to bude trosinku meci, AI rozhodne, ze ma stat pred Cckem nebo jeste hure na B21 pred Apronem South. Ruzova sipka i auticko pak pojedou uplne jinam.
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ