Koukal jsem na to a napadla me nasledujici vec. V Bremach je to nastavene tak, ze velka era to auticko vozi ke gejtum 1-5 a mala nekam jinam.
V AFD nastavuje stojanku primo pro urcity typ letadla pomoci jeho wingspawnnu.
Napada me nasledujici reseni:
Pro letadla, ktera odjizdi z rwy ke gate:
Zjistim pozici letadla, kdyz miji h/p nageneruju mu do cesty auticko. Podle jeho wingspawnu ho odvedu priblizne na misto, kde jsou gates odpovidajici velikosti.
Pro letadla, ktera odizdi ot gejtu na rwy:
Zjistim pozici letadla, kdyz miji odjezdovy bod od gate, nageneruju mu do cesty auticko. Podle aktualniho smeru a sily vetru ho navedu na prah rwy.
POZOR! neradujte se vsichni, tenhle postup ma dve obrovske nevyhody
1) bohuzel neni kompatibilni s ATC.
a) I kdyby se podarilo osetrit spravne generovani te nejrychlejsi cesty, pokud se ATC rozhodne ze pouzije nejakou objizdku kvuli ostatnimu traffic, nefacha to
b) auticko vubec nebude nebude reagovat na pokyny jako "hold short, caution other traffic" a podobne.
2) Pravdepodobne pujde auticko usit "na miru" defaultnim letadlum a letadlum se znamymi parametry, ale problem bude, kdyz bude mit nejaky model wingspawn "na hranici", protoze algoritmus, kterym ATC voli stojanku je znam jen priblizne, ne presne. Potom by se mohlo stat, ze auticko vyhodnoti era jako podobne buliku a povedeho k prstum na Apronu North a ono to bude trosinku meci, AI rozhodne, ze ma stat pred Cckem nebo jeste hure na B21 pred Apronem South. Ruzova sipka i auticko pak pojedou uplne jinam. |
|