Ahoj,
Mám dotaz týkající se IRS v 737 Classic. Používám Wilco 737 s povoleným IRS driftem. Vždy po nějaké době letu se mi inerce rozjedou a v dolním rohu EHSI se zobrazí dvě šipky s čísly. Zajímá mě:
1. Značí tyto šipky a čísla, jak se domnívám, směr a velikost odchylky IRS v nm?
2. Na různých fotkách kokpitů 737 jsem viděl, že na EHSI byla tato čísla i třeba 1,7. Pokud je má teorie správná, znamená to, že už toto letadlo není schopné P-RNAV, protože je odchylka od tratě větší než RPN pro P-RNAV (1nm). Je to pravda? A nebo je relevantnější údaj Actual Navigation Performace v CDU? (nevím jak v reálu, ale u Wilca se tato čísla většinou liší, respektive ANP bývá kolem 0,2nm a na EHSI je odchylka třeba 1nm)
Jako příklad uvedu např. tuto fotografii: http://planes.cz/cs/photo/1002456/b737-33a-ok-fan-fischer-air-ffr-8f-mimo-letiste/
3. Při jakém maximálním "rozjetí" IRS je možné praktikovat nepřesná přiblížení na LNAV?
Děkuji za případné odpovědi. Neptal bych se, ale v manuálu jsem to hledal marně a má moc stránek na to, abych ho prohledával celý |
|