No pokud bude člověk mít někoho, kdo ti to zafinancuje, tak pak se lze "povznést nad ekonomickou stránku". Ale tak nějak si to úplně neumím představit, čekat třeba několik let a mzitím vydělávat někde nějak dlouhý peníze, abych si udržet kvalifikace a abych splatil dluh. To chce hodně veliký odhodlání.
A pak je tu ještě i další "ekonomická stránka". Totiž prosperita zaměstnavatele. No a přesto, že zrovna teď TVS nějaký piloty shání, tak si nemyslím, že to je teď "jen taková vlna". FTO jsou plný odhodlaných mladých lidí, ČVUT a další podobný ústavy chrlí absolventy, kteří jsou taky odhodlaní, dle AJS aerolinky jsou zajištěny mladými a již zkušenými piloty. Zkrátka a dobře pilotem u aerolinek může být málokdo. A podle toho, co potkávám na letišti, mám pocit, že momentálně je historicky snad největší zájem o povolání pilota. Ještě, že mi to je celkem jedno... |
|