Koukám že nevěříš, co? No, ostatně, nemusíš, je vidět, že jsi teď ve stavu, že chceš slyšet jiné prognózy.
Nárůst lidí s kvalifikací (nevím, co myslíš tím IFR a 200h PIC, ale CPL/IR, MEP a frozen ATPL, to už kvalifikace jsou) je velký, a vůči volným místům je dramatický.
Jinak promiň, ale věta "I nyní není příliš mnoho pilotů s platnou čerstvou typovkou, kteří do léta nezískají práci" mi připadá tvrzení těch ekonomů, kteří ještě vloni v létě mluvili o obrovském růstu ekonomiky a světlých zítřkách. Bohužel, jednotlivcům se to povede, ale nic významného.
Já obecně jsem dlouhodobě proti tomu, aby se preferovali piloti s typovkou, ale bez skutečné praxe na typu. Zkušenosti s tím nejsou moc dobré. Firmě to možná něco peněz ušetří, ale mě jako letce spíš zajímá, jak jim to jde. Navíc to odstaví ty, kteří jeli na plné koule, aby se dostali k CPL/IR, a teď už nemají dech na to, aby si zaplatili typovku. |
|