FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 29. 12. 2024, svátek má Judita Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
ROZHOVOR s Mirou Dusinem Jeden příspěvek | Celý strom
ROZHOVOR s Mirou Dusinem   1. 4. 2009 / 16:15
A.J.Scandall   
Koukám že nevěříš, co? No, ostatně, nemusíš, je vidět, že jsi teď ve stavu, že chceš slyšet jiné prognózy.

Nárůst lidí s kvalifikací (nevím, co myslíš tím IFR a 200h PIC, ale CPL/IR, MEP a frozen ATPL, to už kvalifikace jsou) je velký, a vůči volným místům je dramatický.

Jinak promiň, ale věta "I nyní není příliš mnoho pilotů s platnou čerstvou typovkou, kteří do léta nezískají práci" mi připadá tvrzení těch ekonomů, kteří ještě vloni v létě mluvili o obrovském růstu ekonomiky a světlých zítřkách. Bohužel, jednotlivcům se to povede, ale nic významného.

Já obecně jsem dlouhodobě proti tomu, aby se preferovali piloti s typovkou, ale bez skutečné praxe na typu. Zkušenosti s tím nejsou moc dobré. Firmě to možná něco peněz ušetří, ale mě jako letce spíš zajímá, jak jim to jde. Navíc to odstaví ty, kteří jeli na plné koule, aby se dostali k CPL/IR, a teď už nemají dech na to, aby si zaplatili typovku.
 
FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ