čéče, taková tvrdá kritika na začátečníka... k tomu bych se asi nevyjádřil zrovna slušně
Jen taková otázka. Když už tak drsně naznačuješ, jaký je to debil, že neumí nakrmit FMC informacemi, tak se zeptám tebe... Kdybys vzal malé éro (B200, C182 apod.) a neměl R NAV výbavu a byl odkázán na VORy, NDBčka a DMEčka, zaletěl bys něco? Málokdo z těch, co tu nejvíc vykřikují, jací jsou machři vůbec ví, co je to radiál a ještě méně by bylo schopno zaletět standardní přiblížení podle mapy a nedejbože např. nalítnout na NDB s vyloučením směru větru...
A druhá věc... začínal jsi na cessně, pak jsi přešel na větší letadýlko až ses po dlouhých stovkách hodin dostal k tomu Ačku?
Možná seš IFR pilot a všechno to umíš, pak to beru zpět, ale i tak není moc hezké takhle na někoho bafnout
Já třeba z počátku lítal menší stroje, ale v podstatě od cessny jsem přešel na 737 a učím se ji do dneška, všechny IFRové věci taky neumím a taky se je učím i dneska a trénuju to třeba na menších strojích a pak se to učím automatizovat s FMS Prvních pár letů jsem se mordoval vůbec s tím, že jsem nebyl schopen nastavit autopilota na to, aby držel výšku a kurz |
|