No, v mnohých případech tomu tak je Z praxe řídícího na IVAO bych řek, že 90% pilotů, co se přiřítí v krásných velkých IFRových mašinách a nedostane ILS, tak žádají buď visuál a nebo se tváří, že to zalítnou, ale i na radaru je poznat, že to zalítli buď visuálně, nebo podle něčeho bůhví čeho
Tím nikoho nechci shazovat, sám jsem tak začínal a pro mě bylo velké vítězství, když jsem zalítnul ILS a časem, když jsem zjistil, jak se kliká do CDU, dneska díky škole o tom vím zase o něco trošku víc a i o větších možnostech FMS, takže to beru sportovně, ale bylo by dobré, kdyby se co nejvíc "IFRových" pilotů naučilo i klasický IFR Třeba Maco, jak zaletěl VOZ2A (tuším) bez FMS jen podle VORů, času apod., tak je pro nás všechny příkladem |
|