Teda letadlo, melo by ses trochu zamyslet, coz dle kvality tvych poslednich prispevku muze byt celkem problem.
- Letat A bez FMC je v realu velmi neobvykle.
- Letat neco tak sloziteho a zavisleho na FMC bez toho, ze si prectes tech bidnej 200 stranek WILCO vycucu je proste smesny. Ja bych Ti doporucil precist si original + vsechno co najdes o A na smartcockpits.
- Nevim proc zacinas litat neco takoveho jako A bez znalosti elementarnich veci. Vubec by me zajimalo, proc vetsina virtualnich pilotu seda co nejrychleji do co nejvetsi mashiny, hyper, super, mega, tech, hype!!!
- Docela by me treba zajimalo, jak si treba urcujes Vapp. Uz te vidim, jak je hledas v tabulkach, ktere v tom manulau ani nejsou. Natoz abys spravne vyplnil celou approach stranku a nechal to na FMC. Neco co treba Flex/t/Temp redukovany vykon pri startu?
My sice vsichni chapeme, ze letat ve FSX jde i tvym zpusobem, ale nesmis na nas zlobit:
- Nestvi tady neustalymi dotazy na neco, co se da nejit v tutorialu zvany "first flight" a ten ma cca 10 stranek, u tech neusnes neboj.
- Sklapni podpatky, zalezt nejdriv do neceho co nema v realu stovky az tisice stranek manualu, zvlast kdyz te ho nebavi cist a nauc se alespon zaklady letani v necem, co budes zvladat. Pak prelez do vetsiho a pak do vetsiho.... Tohle je prirozena cesta i v realu.
- Kvalita tvyh dotazu proste neodpovida tomu, co za stroj chces litat. Nechtel bych se s tebou potkat nekde na siti. ;-( (mezi nami co se snazim litat A ja, tak bych nechtel potkat ani sebe. Zlaty Jatro, s tim uz si rozumime mnohem lepe
Proste zkus byt trochu dospelesi a vezmi letani trochu vazne.
S pozdravem
L.
P.S.: Postestilo se mi za poslednich 14 dni dvakrat vetrit do realneho cockpitu na A320 a priznam se, ze me to ero docela uchvatilo (bez flamu Kdybyste videli jak se usmivam jako IDIOT kdyz jsem sedel na F/O miste a drzel v ruce sidestick )) Zacinam vazne uvazovat o tom, ze si koupim FCU z CPflight abych nemusel hloupe ve wilcu klikat mysitkem.
|
|