FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 11. 2024, svátek má René Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
z Maya do FS 2004 Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: z Maya do FS 2004   1. 5. 2004 / 12:54Jozo
Rhino nevie riadit pocet polygonov, (teda vie, ale blbo) maya je jednoznacne najlepsia, ale myslim si ze na to co potrebujeme uplne staci gmax, vzhladom na to ze gmax je zjednoduseny 3dmax, a to je zase okopceny alias, vsetko to ma rovnaky vzor.

I, Ak niekdo vie modelovat v maya nemoze mat problem modelovat v hocicom, ja sa orientujem vo vsetkom, a urcite by som si vybral gmax, aj ked nativne robim v maya.

II, ina vec je ak chceme pouzit nejake modley, ktore mame hotove v nejakom formate. (stiahnute z webu, alebo kupene despona)

III, ak sa niekto do toho pusti poskytnem hotove modely - dajte vediet co hladate, a mozno uz je to davno namodelovane.
(nejake modley -prevazne WWII uz su davno hotove)
 
VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ