| | Re: z Maya do FS 2004 30. 4. 2004 / 12:46 | |
| | S Mayou ne, s LightWavem ano. Celkem bez problémů můžeš v těhto jiných SW modelovat letadla a objekty do krajinek - na export do FS a většinou i otexturování to ale musíš převést do gmaxu. Není to zas takový problém a třeba já to tak dělám - modeluju v LW, na který jsem zvyklý, pak přes DXF to dotanu do gmaxu a tam to otexturuji a vyexportuji do FS. Zkoušel jsem i přímo dělat v LW a spolu s novým SDK to relativně dobře fungovalo - statické, otexturované objekty do krajin uplně bez problémů, letadla s animacemi trošku problém - muselo se to poeditovat v mezikroku. Základem je plugin, který umí objekt z toho kterého SW vyexportovat do MS DirextX formátu - ten pak načteš v MakeMDL a uděláš z toho MDL pro FSku. |
| |
|