FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 1. 12. 2024, svátek má Iva Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
z Maya do FS 2004 Jeden příspěvek | Celý strom
Re: z Maya do FS 2004   30. 4. 2004 / 12:46
JM   
S Mayou ne, s LightWavem ano. Celkem bez problémů můžeš v těhto jiných SW modelovat letadla a objekty do krajinek - na export do FS a většinou i otexturování to ale musíš převést do gmaxu. Není to zas takový problém a třeba já to tak dělám - modeluju v LW, na který jsem zvyklý, pak přes DXF to dotanu do gmaxu a tam to otexturuji a vyexportuji do FS. Zkoušel jsem i přímo dělat v LW a spolu s novým SDK to relativně dobře fungovalo - statické, otexturované objekty do krajin uplně bez problémů, letadla s animacemi trošku problém - muselo se to poeditovat v mezikroku. Základem je plugin, který umí objekt z toho kterého SW vyexportovat do MS DirextX formátu - ten pak načteš v MakeMDL a uděláš z toho MDL pro FSku.
 
Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ