No, je to takhle:
NAV/DME approach neni.
Je bud LLZ/DME - u drahy je instalovany localizer, který tě po naladění modu APP na AP přesně směrove vede ( i v FSce, nejen v realu ), ale neni instalovany GP, čili výšku si hlídáš ručně dle mapy. V tomto případě je obvykle kurz přiblížení = kurz dráhy, takže žádné vyosení se nekoná ( trénink K.Vary ).Jen pro úplnost: pokud se sedá z druhé strany, t.j. ve Varech na RWY11, naladí se localizer a dá se mod BACK, nebo BC, pak to ukazuje obráceně, ale vede to rovněž samo.
Pak je VOR/DME approach: tam naladíš VOR obvykle někde u dráhy, t.j. mod NAV na AP a to tě dovede do blízkosti prahu dráhy, obvykle trošku vyoseně, výšku je rovněž nutno hlídat ručně. U dráhy navážeš vizuální kontakt a visuálně sedáš. Vyzkoušení např. RWY 13 na Ruzyni ( dokonce teď zrovna i vreálu ).
PavelS |
|