FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 4. 3. 2025 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
přistání NAV/DME Jeden příspěvek | Celý strom
Re: přistání NAV/DME   11. 5. 2002 / 22:40Marek Mincbergr
U ILS mas Glideslope i Localizer. To jest osu drahy i sestupovou osu. Vetsinou k tomu mas i DME. U NAV/DME mas jen Localizer. Vlastne ani to ne. VOR byva casto mimo osu drahy (koukni na pristani na LKTB RWY10). Vede te na kursu jinem (o par stupnu) nez je kurs drahy. Vysku si musis hlidat sam. Delas to podle DME. Ve stanoveny vzdalenosti musis mit spravnou vysku - vypocitas si V/S podle tve grund speed. Nebo en ajdes v tabulce dole na IAP. No a v dane vzdalenosti/vysce prejdes na visual, udelas zatacku do osy a sedas. Nemlich to samy je pristani s TACANem. Ten je taky takhle v FS simulovanej, akorat jsou jeho kanaly prevedeny na MHz.

CSA ma PEVNE OBJEDNANEJCH 8 Dornieru uz od lonskyho kvetna. Podepsali to na LeBourget. Z tech osmi kupujeme 4 primo a 4 pres GEAS. Pricemz u poslednich dvou byla opce na pripadnou zmenu na 928. Jenze podle mych informaci primo z nemeckeho zdrje je kvuli znamym problemum odsunut vyvoj 928 (odpovida vicemene 737-600) na naproste neurcito a budou radi kdyz daji do produkce i jen 728. Takze termin dodani (tusim jaro/leto 2003) se ponekud odklada.

Marek
 
Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ