|  | Re: přistání NAV/DME 11. 5. 2002 / 22:40 | Marek Mincbergr |
|  | U ILS mas Glideslope i Localizer. To jest osu drahy i sestupovou osu. Vetsinou k tomu mas i DME. U NAV/DME mas jen Localizer. Vlastne ani to ne. VOR byva casto mimo osu drahy (koukni na pristani na LKTB RWY10). Vede te na kursu jinem (o par stupnu) nez je kurs drahy. Vysku si musis hlidat sam. Delas to podle DME. Ve stanoveny vzdalenosti musis mit spravnou vysku - vypocitas si V/S podle tve grund speed. Nebo en ajdes v tabulce dole na IAP. No a v dane vzdalenosti/vysce prejdes na visual, udelas zatacku do osy a sedas. Nemlich to samy je pristani s TACANem. Ten je taky takhle v FS simulovanej, akorat jsou jeho kanaly prevedeny na MHz.
CSA ma PEVNE OBJEDNANEJCH 8 Dornieru uz od lonskyho kvetna. Podepsali to na LeBourget. Z tech osmi kupujeme 4 primo a 4 pres GEAS. Pricemz u poslednich dvou byla opce na pripadnou zmenu na 928. Jenze podle mych informaci primo z nemeckeho zdrje je kvuli znamym problemum odsunut vyvoj 928 (odpovida vicemene 737-600) na naproste neurcito a budou radi kdyz daji do produkce i jen 728. Takze termin dodani (tusim jaro/leto 2003) se ponekud odklada.
Marek |
| |
|