Ahojky, zkoušel jsem hledat v historii a nic. Právě se snažím skamarádit z Gmaxem, co se modelování týká, žádný problém, sice pracuji dlouhá léta v Lightwave, ale dá se zvyknout. Problém mám jenom se světly a efekty. Rozhodl jsem se udělat JE Dukovany pořádně. A narazil jsem....
Podle návodu na gmax co je ve článcích jsem nastavil materiál pro světla a nazval jsem ho LIGHT_NAV a NIC objekt se nezobrazí, když se vrátím znovu do Gmaxu a přejmenuji materiál na Mat 0xx náhle se zobrazí ale není to to pravé ořechové... Kde může být zakopaný pes? i podle Gmax SDK se má materiál pro světlo jmenovat LIGHT_XXXXX...
Další problém mám s nastavením efektů tak, aby byly stále funkční, podle SDK jsem dostal efekt do scenerie, ale to je tak všechno, nefunguje, nebo jsem spíš nepochopil XML tagy, přecejenom nejsem programátor, nemůžete mi to (A nejspíš nejenom mě) někdo polopaticky vysvětlit? Stačí jenom aby byl efekt funkční 24 hod denně po celý rok, v SDK to nejspíš bude, ale moje Angličtina je velmi, velmi slabá. Předem díky za každou radu (zachráníte mi nervy i počítač, dnes v noci jsem ho vzteky málem rozmlátil, i když za to chudinka vůbec nemůže...)
Dodatek Gmax mám 1.2 ale používám makemdl pro FS 2002, že by byl problém i v tom?, ale to by vyhodil chybovou hlášku, no ne? |
|