Tak nakonec jsme to doopravdy po ICQ vyřešili, moje chyba byla v tom, že jsem u materiálu LIGHT_NAV nastavil i Self Illumination .
Jinak všeobecně, je potřeba pro jedno světlo vytvořit dva objety, jednomu dát materiál BRIGHT_ a druhému LIGHT_NAV(nebo jiné, viz SDK) nastavit u obou pouze barvu!! jinak je nechat tak jak jsou. Efekty normálně fungují, jenom je potřeba mít staženo nové Gmax SDK, Makemdl SDK(tím nahradit makemdl z Gmax SDK) a Make bgl SDK, pro efekty i pochopitelně patřičné SDK. Jinak při samotném exportování do BGL pozor při editování XML souboru, dělal jsem chybu v tom, že jsem neodstranil tagy před informacemi o scenerii, je to o řádek výš špičatá závorka s vykřičníkem a o řádek níž --a špičatá závorka. jinak se objekt umítí někam libovolně. Doufám, že jsem to popsal dost srozumitelně, jestli ne udělam screen, pro lepší pochopení, ty konkrétní tagy se tady nedají použít.
Doufám, že jsme podobným začátečníkům, jako jsem já, dostatečně pomohli. |
|