FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 24. 11. 2024, svátek má Emílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Pár dotazů ohledně Gmaxu konkrétně světla a efekty Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Pár dotazů ohledně Gmaxu - import DXF/3DS   15. 4. 2004 / 08:53
Milan Lisner   
Soucasti posledniho Gmaxu 1.2 je i import DXF a 3DS. ( Files > Import ), takovej , jako je i v originalnim MAXu. Takze zadny pluginy radsi nepouzivej, budou spis horsi.

DXF ti nacte holej 3D model, 3DS umi pripadne i textury a animace ( hlavne z 3D studia, ale teoreticky i z AutoCADu, pokud se tam textury udelaji )

Pokud jsou objekty v AutoCADu jako polygonalni mesh, pripadne 3D plochy, jde to dobre pres DXF.
Kdybys mel nahodou objekty jako solid, uloz je z AutoCADu do 3DS ( tim se prevedou na polygony ) a to pak do Gmaxu.
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ