Kamarád mi vyprávěl, že letěl pred lety na jumpseatu Jumba Air France (na ID kartu). Tuším, že právě na TNCM. Šedovlasý kapitán odstartoval, přenechal svoje místo Cruise Captainovi (alias relieve pilotovi), a šel spinkat. Dvě hodiny před přistáním nakoukl do kokpitu, jestli je všechno OK (kamarád to opepřil tím, že měl v puse zubní kartáček a na sobě župan), za další půlhodinku přišel, ve formě, a přistál. Takhle bych si to taky představoval
Jinak létání s třetím pilotem a postupná rotace posádky a její odpočinek v "posádkové místnosti" je na velkejch strojích celkem běžná věc.
Jinak možnost protáhnout se je hodně důležitá, na Boeingu to docela jde, tam se narovnám i já (188cm), v bizjetu už musím mít skloněnej kanón (od podlahy ke stropu je 177cm), ale ještě to jde. V Bravu už bych na delších letech trpěl... |
|