FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 27. 12. 2024, svátek má Žaneta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Nejsilnější FS zážitek Jeden příspěvek | Celý strom
Nejsilnější FS zážitek   29. 12. 2008 / 21:03
awacs
Zdravím,
mnoho lidi mě za to bude pranýřovat.Doufám,že to nebude zbytečné téma.Je konec roku a to je čas na zajímavé diskuze. Mě toto napadlo,když jsem poprvé v Acceleration zasadil F-18 do odpalovače na letadlové lodí a nechal se vystřelit.Proto by mě zajímalo,jaký je Váš nejlepší FS zážitek.Díky za odpovědi
 

Nejsilnější FS zážitek   29. 12. 2008 / 21:10
honza marek   
Když sem se po dlouhém eventu vracel při západu slunce se 182kou do Chotěboře. To bylo pěkný
 

Nejsilnější FS zážitek   29. 12. 2008 / 21:21
Jakub Edr
když jsem letěl VFR přes celou republiku a u cílového letiště mi spadla FSka
 

Nejsilnější FS zážitek   29. 12. 2008 / 21:23
Figi
moj najlepsi zazitok je kazdy let v FS...
 

Nejsilnější FS zážitek   29. 12. 2008 / 21:38
maco
Já mám dva co se mi staly jen 4 dny po sobě. Vysazení motoru u Bulika po vzletu z Vídně a let na jeden motor do Prahy. Únik paliva z ATRky za letu a přistání skoro na sucho
 

Nejsilnější FS zážitek   29. 12. 2008 / 21:54
yvan2000
Prvý ILS na LZIB v roku 2001, s FS200. Toho času na defaultnom B-737. Ten pocit, keď ma to zrazu "naviedlo" do paprsku.. Bola to rwy 22 na LZIB.
 

Nejsilnější FS zážitek   29. 12. 2008 / 22:11
Jakub Edr
to nemůžeš napsat do jednoho?
 

Nejsilnější FS zážitek   29. 12. 2008 / 22:04
Lukas.wz   
První ILS a celkově moje první pokusy s IFR a teď to celý zazdilo lítání přes IBnet a pokec s ostatníma což je fakt paráda..

A potom co jsem teď shlédnul video vánoční skupinky co sem dal Petr tak jsem si uvědomil že ještě lítání s AI od Davida.. A tím musím vzpomenout i Štěpánovu BH-5ku což je taky zážitek řídít, pak L-159 od Vítka a prostě zkoumat a užívat si všechny ostatní addony ( jak letadla tak scenerky ) který nám kdo udělá..

A poslední, na první pohled "neFS" zážitek, byl CIAF kde jsem byl s Dejvem a potkal tam pár fajn lidí tady z fóra..
 

Nejsilnější FS zážitek   29. 12. 2008 / 22:04
Fezoj114
Mne sa najviac páči ked na Tu-154M ABSU letí podľa KLNky a samé točí zatáčky,to proste nemá chybu. Ale každý štart s väčším eroplánom je taký FS zážitok.
 

Nejsilnější FS zážitek   29. 12. 2008 / 22:18
Ciki   
poprvé PMDG, poprvé Level-D
 

Nejsilnější FS zážitek   29. 12. 2008 / 22:25
Jandik   
Není tomu tak dávno co jsem žádal řídího na Maltě o povolení k letu do Prahy. Když mi po třetí řekl, že mi FP nemůže schválit, ptal jsem se ho logicky proč. Vysvětloval mi, že na Maltě tolik fouká, že je letiště zavřené zhruba na šest hodin. Ptal jsem ho, proč tedy sedí na věži, když se nelítá a on mi vysvětlil, že právě proto tam sedí aby zakázal let každýmu kdo by chtěl odletět. Nevrhl jsem mu, že bychom mohli zatím pouštět draky než vítr ustane, ale odvětil mi něco ve smyslu, jakože jsem drzí nebo co. Nakonec jsem se musel odpojit, protože čekat šest hosin až mě nějakej magor dá povolení, se mi nechtělo.
 

Nejsilnější FS zážitek   29. 12. 2008 / 22:49
Jakub Koutný TVS461
No to je síla Já bych odletěl tak i tak
 

Nejsilnější FS zážitek   29. 12. 2008 / 23:02
Jandik   
Já měl strach aby na mě neposlal grippeny, třeba....
 

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 11:07
Jakub Koutný TVS461
tak by poslal no. A co by si tim pomohl? Dolů by tě stejně nesundal... jako když tu nedavno bylo video jak startoval Boeing ze silného větru tak toho pustili. Nicméně kolik tam byl vítr?
 

Nejsilnější FS zážitek   29. 12. 2008 / 22:22
Mike2811
Hehe
Hodně ujetý dotaz - no za deset let se jich nasbíralo víc a nemůžu zodpovědně říct, který je ten opravdu nej.
1) Když jsem v FS4.0 poprve posadil první letadlo - Cessnu a pak ještě větší zážitek, když jsem ji posadil na letišti (Hrál jesm na klávesnici a neuměl to nastavit, takže to bylo brutálně citlivé a já se bál zatáčet )
2) Když přišla FS98 a s ní vrtulník a Extra - tam je asi nejsilnější zážitek, když se mi pomocí mouse joke podařilo propasírovat Extru skrze letadlovou loď (jak má v zadu ty dva výtahy proti sobě - je to díra možná 25 na 15 metrů) a potom když se mi podařilo proletět vrtulníkem skrze celou tu vnitřní palubu.
V té době jsem se taky učil metodou pokus - omyl všechny radionavigační pomůcky, takže když člověk pochopí, jak se to letadlo dá dostat na zem, aniž by tomu rozuměl, je to skvělý pocit...
3) FS2000 - popravdě tam jsem snad poprvé neměl nějaké extra zážitky, jediné co stálo za to byl Concorde a B777, vrtulník se choval pořád jak splašená koza, tak si akorát pamatuju, když se to přehnalo s visem na místě, tak to spadlo do nějaké divné vývrtky, kdy to rotovalo a stoupalo či klesalo jako na horské dráze. Prostě letový model jedna báseň...
4) FS2002 - autogen a B744, použitelný virtual cocpit, takže poprvé si šlo jen tak poletovat světem a užívat si krásné grafiky, výrazný zážitek - strefování se čímkoliv do WTC a asi největší sranda - když se můj tatík, který lítá taky strefil B777 přesně mezi ty dvě věže (fakt se tam strefit něchtěl ), přičemž to letadlo tam bylo napasírované jen tak tak, někdy ke konci cyklu jsem získal add-on Flight deck 2.0 a taky jsem si užil létání na letadlové lodi. A ještě jedna super věc - místo Sopfitche byl na blbnutí přibalen F4-U Corsair a i s tím jsem samozřejmě musel lítat na letadlové lodi - a dokonce se mi podařilo úspěšně přistávat... A co je asi nejpodstatnější - byla zrušena fce ovládání joye myší, takže všechno jsem to oddatloval na klávesnici, to byl taky super zážitek, u airlinerů o nic nejde, ale já se tak pohodově naučil ovládat i vrtulníky, tam je to teprve maso...
5) FS2004 - už skoro současnost, ovládání ve VC - už se nemusí do 2d kokpitu přepínat knoflíky, dostali jsme spoustu historických letadel na blbnutí, docela pěkná satisfakce za to, že od FS2000 není v FS Sopfitch Camel, asi nejlepší letadlo všech dob v FS. Po kratším datlování mi byl zapůjčen joystick a mně došlo, že jinak to asi vážně nepůjde a pořídil si vlastní. Jinak tu moc extra nových věcí nebylo, všechno jsem "uměl", a tak přišla nová meta - ARAIG a IVAO, jeden z největších zážitků - připojil jsem se do Vodochod na výukovou neděli, nic neuměl, a zahlásil se, dostal sprda a bylo mi předvedeno, jak to má vypadat...
6) FSX - nejnovější FS. V Misích jsem si užil docela dost zábavy, třeba jak dostat R22 na ujíždějící loď a nebo zachraňovat lidi z ropné plošiny...
No, je toho fakt dost...
 

Nejsilnější FS zážitek   29. 12. 2008 / 22:34
Aardvark   
Pro mě byl nejsilnější zážitek to, že jsem před 2 rokama (po roku hraní na FS) přišel na to, že se do FS dají přidávat letadla a spousta ruských strojů. Tehdy jsem Flightsim.cz našel když jsem hledal fotky líňslý Mi-17 SAR(červenobílá) a to tady ještě byla ke stažení.
A pak když jsem si koupil první addon do FS: CS MiG-21 UM (z krouzalandu) a nastartoval to v Bechyni od Krechiho ještě v FS2002... To bylo super...
 

Nejsilnější FS zážitek   29. 12. 2008 / 22:35
Anacron
Letos když sme na Instruktor Eventu udělali neodpovídající letadlo. Nejdříve mi asi 5x spadla FS z čeho 2x to bylo na tvrdý restart PC. Už sem to vzdal když mě ještě kluci-stíhači přemluvili abych dal ještě jeden pokus. Ten naštěstí vyšel a já odstartoval. Bylo dohodnuto, že 10 minut po dosažení hladiny přestanu komunikovat. 9:50 po dosažení hladiny mě německý radar poslal na UNICOM, tak mě trochu naštvalo, že jim tam neudělám zmatek a pak sem se jen bál abych celou akci nijak nezkazil (moje chyba nebo pád FS). Pak byla paráda poslouchat voj. řídícího jak ovládá svoje ovečky nad ČR aby přivedli B737 easyJet bezpečně na zem. Nakonec se vše podařilo a já ukončil i svůj první on-line let z/do ciziny (nepočítám-li Slovensko ).
 

Nejsilnější FS zážitek   29. 12. 2008 / 22:36
happypetr   
Nejsilnější zážitek je,když po dvouhodinovém letu přistávám na ILS,když mám letiště pěkně před sebou a éro hezky srovnaný,vypínám autopilota a beru to "do teplejch".Hryžu se do jazyka,jak zapínám světla,sleduju budíky,rychlost,náklon,atd,a v momentě,když se podvozek skoro dotýká ranveje a adrenalin je na 100%,sluchátka potem přilepený k hlavě,tak v tuto chvíli se mnou zatřepe manželka,jestli jsem už umyl nádobí a dal nažrat psovi.Tak to je tak strašnej návrat do reality,že by člověk brečel........(Naštěstí to udělala jen jednou,a když viděla můj výraz,tak si to napopodruhé už asi rozmyslela,aby mně náhodou nejeblo!).Zatím čau.Happy
 

Nejsilnější FS zážitek   29. 12. 2008 / 22:41
Jandik   
A víš, že mám pocit, že to bylo u nás doma? S nadšením jí vyprávím jak jsem šel na přistíní v silným bočním větru, úplně mi při tom vlajou vlasy, spocenej až na pr....i, nadšeně na mě kouká a když to dopovím a čekámn areakci řekne mi : "Musím k našim, máma mi bude barvit hlavu ". A v tu chvíli přátelé, tak nic tak slez, klopím uši a jdu s košem.
 

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 02:11
kutak
nevím jak u vás ostatních, ale já komukoli řeknu nějáky zážitek z FSky, tak na mě kouká jako na magora horší je, že mi je to fakt jedno a vyprávim dál i když je to nezajímá
 

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 02:19
Tragédie v JRD
no ono nic se nema prehanet. a zazitek z fsky dokaze ocenit tak maximalne nekdo jiny, kdo fsce propadl. od rodicu, kamaradu, znamych to necekej ...
 

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 09:32
A.J.Scandall   
Co z FSky, ono i z obyčejnýho lítání to ocení málokdo. Před časem jsem měl děvče, kterému létání neříkalo vůbec nic, a odpovědí na moje monology o klapkách, plynech, slotech a výkrutech byly monology jak se sjiždí divoká řeka. A to jsem na tom ještě byl docela dobře, taky jsem mohl poslouchat o tom, jak se nakupuje u Marks&Spencer. Tak jsem si našel jinou, s tou už se o vrtulích a kniplech mluvit dalo - a tak jsem si ji vzal. Dokonce i modelařinu mi podporuje. Jiná by to totiž se mnou měla těžký, já jsem takovej surovec, že bych dialogy na téma šminky a natáčky a barva na vlasy nepřipustil, neboť umělé zušlechťování xichtů o víc jak 2,5% plochy neuznávám.

Žena musí primárně pochopit, že kdo si hraje, nezlobí. Před asi třemi lety jsem četl rozhovor s paní Peřinovou, manželkou známého stíhače. Poslední reportáž před jejich (téměř společnou) smrtí. A to byla Dáma s velkým D! Reportérka se jí ptala na návod, jak vydržet tak dlouhé manželství. "Víte, holčičko, to máte tak: musíte nechat chlapa dělat, co ho baví. A v tom čase si prostě dělejte svoje věci". Do kamene tesat!!!
 2x  

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 12:15
FSPilot   
Svatá pravda Ta moje už pochopila, že jak nelítám (ať už virtuálně nebo reálně), tak jsem prostě na zabití Takže už se mi i párkrát stalo, že mi bylo oznámeno "běž si zalítat!" a to už se dá ocenit
 

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 12:31
A.J.Scandall   
V jednom modelářským krámě jsem se dal do řeči s prodavačem. Říkal mi, že existujou dva typy ženských. První do takového krámu ani nepáchne a chlapa hned tahá ven. A ten druhý typ, to je samé "ale miláčku, nepospíchej, klidně si to pořádně prohlídni, no vem si ten model, ten se ti bude líbit, no a tuhle knížku, tu si taky vem, no, nepospíchej, máme čas...".

Je nasnadě, že v případě ženy toho druhého typu po návštěvě modelářského obchodu musí muž vytrpět pětihodinový shopping-maraton po buticích
 

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 12:38
Mike2811
Teď si z tvých slov nejsem jist, která varianta je vlastně ta horší/lepší...
 

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 12:43
A.J.Scandall   
Nejlepší je varianta 3, to jest způsob á la paní Peřinová. V době nákupů muže v modelářském obchodě běhá po galanteriích
 

Nejsilnější FS zážitek   29. 12. 2008 / 22:48
ZDESVA
jj je to přesně tak hoodně mne to pobavilo protože takhle přesně to mám doma taky akorát ta moje není tak hodná aby si to napříště rozmyslela)))
 

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 14:48
Vita Zenisek
Si nestěžuj, sou lidi co si na tvorbu mimořádných situací kupujou FS Pax
 

Nejsilnější FS zážitek   29. 12. 2008 / 23:10
Tragédie v JRD
Hmm.. kdyz mi po spooouste hodinach letu z prahy na tncm padla fska na finale.. fakt nasere
 

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 10:28
A.J.Scandall   
Hele a jeden blbej dotaz - to jsi těch 9 nebo kolik hodin u toho počítače seděl, nebo jsi šel mezitím do práce ? Já mám u těch dlouhejch letů (asi pětkrát v životě jsem letěl nad 6h, jednou dokonce 7) problém, že nevím, co dělat. Občas prohodit nějaké to slovo s ATC a zkontrolovat spotřebu paliva, na to jsem nemusel chodit do škol . Přemýšlel jsem třeba, že kdybych měl svoje Jumbo, tak si v tom hrbu zřídím modelářskou dílnu. To si pak dovedu představit pravidelné létání dálkovek

Já to takhle zkusil s FS jenom jednou, v roce 1998 ještě na FS98, že jsem večer odstartoval z PRG do LAX, šel jsem spát, a ráno, že s tím přistanu. Když jsem se ráno probudil, tak éro (už nevím, co to bylo) kroužilo nad bodem, kterej jsem dal do GPS, ale protože jsem ho zadal špatně, tak to kroužilo někde úplně jinde než v Kalifornii
 

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 10:59
Robo
Milý škandál, pardón, Scandall.

Klabúk dolu pred tým, ako viete lepšie než mnohí z nás ten skutočný rozdiel medzi simuláciou a ozajstným lietaním, a predsa (aj keď sem-tam s istou iróniou) simuláciu vyzdvihujete. Pre nás, ktorí máme len jednu voľbu, je to balzam na dušu. Vďaka.

Všetkým, ktorí chodia na toto fórum, prajem do nového roku len to najlepšie. Fóru samotnému menej hádok o tom, či príspevok bol dosť vhodný a či nebolo treba najprv použiť Google. A čo najviac takých, ako je Bobi, ktorí už dnes nadšení, raz budú, keď už my starší budeme... mať iné starosti.

Na zdravie, simflyiers!
 

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 12:28
A.J.Scandall   
Já simulaci s rozumem respektuju, ale přiznám se, že mi nikdy na um nepřišly právě tyhle dloooouhý FS lety. Zejména off-line. Třeba v reálu mě baví dálkovka tak jednou za čtvrt roku, víc ne (teď na podzim jsem absolvoval se 737-500 nonstop PRG-DXB a DXB-PRG, 6h27min čistého času, 2450NM, což asi každýmu znalýmu dojde, že je to na Tlustýho Alberta výkon hodný zaznamenání. Taky jsem ho za to pohladil po čenichu). Na simulátoru mě nebavily vůbec, to jsem se motal spíš tak kolem letiště. Ale to je věc názoru. Mimochodem - když se lítá dálkově on-line, simuluje se taky komunikace na HF, Oceanic Control, nebo nad Afrikou vysílání polohy naslepo apod.?

Obecně mám k simulátorovému lítání jedinou skutečnou výhradu, a to je přeceňování jeho významu a obdivování sebe sama. Před časem jsem seděl v jedné letištní restauraci, bumbal kofolu, a u vedlejšího stolu se chlapec rozplýval sám nad sebou, jak zvládá jedno pětipilotní letadlo naprosto sám, jak je to vlastně náročnější než ve skutečnosti... tak jsem tu kofolu dopil a šel...
 

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 12:31
Anacron
"...u vedlejšího stolu se chlapec rozplýval sám nad sebou, jak zvládá jedno pětipilotní letadlo naprosto sám, jak je to vlastně náročnější než ve skutečnosti..."

Tak se přiznejte kdo to byl.
 

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 12:35
SONP   
To vypadá na někoho z nás, ale já to nebyl!
 

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 12:53
A.J.Scandall   
No jasně, že byla celou dobu řeč o Tu-154

Neskromně si troufnu tvrdit, že kdyby mě někdo místo do 737 posadil do 777, 747-400, možná i do 727, nebo do Falcona 900, Citation X, DC-9 apod., tak bych asi tak-nějak tušil, kde a jak začít, co udělat, a co k čemu je. Ale vloni, v Magnitogorsku, jsem vlezl do Tu-134 s proskleným čumákem. A tady, najednou, v opravdickém tůčku, jsem si připadal jako kluk v hodinářství. Upřímně řečeno bych ani nevěděl, jak zapnout baterku...
 

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 14:14
SONP   
Dostav se na PT forum, a tam tě naučíme jak létat pětipilotní letadlo sám. Náhradní tři páry rukou ssebou!

Jak říkají soudruzi z Cubany na jednom pěkném kokpit videu:
"In Rašá, dej flaj this plejn vit fajv pípl. Ví CUBANA, ví flaj it ounly trí pípl! Very ísy érplejn, IL sixty tú. YES"

51722 B / 600 x 420 / tu154fe.jpg
 

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 18:29
Zaremba   
Já to taky nebyl
 

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 12:46
FSPilot   
Vem to tak Ty už máš za sebou všelijaké možné kvalifikace a o tom, na co si tady hrajeme víš asi nejvíc ze všech tady na fóru a tak se na to koukáš asi nejzdravěji jak jen to jde. Ale z pohledu člověka, který si ani na to malé éro nemoh v životě šáhnout a nikdy v životě ani nebyl v cockpitu je to pocit, že to éro je prostě taky takové, tak co by ho nezvládnul, žejo Já, jak jsem se dostal poprvé do cockpitu B735, jsem měl za sebou cca 2 roky na defaultní B734 v FS9 a myslel jsem si, jak to všechno dobře neznám a při troše štěstí bych se i reálným érem dostal na letiště, ale poprvé jsem zkusil, frajer, PIC 737 a hodinu jsem bádal, jak to vůbec nahodit (o létání IFRu ani nemluvě ) a čím víc o to vím, tím víc beru FSku a všechny simulátory s nadhledem a snažím se z nich odnést jen nějakou průpravu, jak nějak přibližně by to mohlo být. Čekal jsem, že od defaultních letadel bude reál "trošku" odlišný, ale upřímně jsem tak obrovský rozdíl nečekal (protože jsem o tom nevěděl vůbec nic)... no dneska se sám sobě směju a už se snažím uvažovat trošku víc střízlivě
 

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 12:55
A.J.Scandall   
Ale jo, to já vím, já jen nikdy nepochopil, k čemu je sedět 10hodin u počítače, když to letí dálkovku. Tak mě akorát zajímá, čím se ten čas vyplní. Nevěřím tomu, že u toho někdo celou dobu sedí tak jako my v těch hliníkovejch rourách
 

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 13:01
Viktor17   
Stejně jak Ty, čteme si noviny...
 

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 13:01
FSPilot   
Tojo Já slyšel (nebudu jmenovat), že při letech přes oceán to jeden člobrda dělá tak, že odstartuje, nechá to letět, jde spát a chvíli před přistáním se probere jako ten kapča, zklesá a sedne a hotovo

Můj nejdelší let byl na síti cca 4 hod. z LKMT do HEGN. To jsem letěl asi 3x, ale taková nuda... kdybych měl aspoň OFP, tak bych si aspoň psal, ale komu se to chce dělat na každý let, když má člověk sotva čas, aby si vůbec moh zaletět Ale seděl jsem u toho poctivě celé 4 hodiny a čučel na budíky, kochal se a fotil atd.

Tak mě napadá, neví někdo, jestli je někde nějaká utilitka na operační letový plán pro nějaké éro? (teda pro mě nejlíp pro B735) Nemyslím tím Fuel planner nebo routefinder, ale nějak to zkloubit, aby mi to vyhodilo, na jakém bodě mám mít kolik paliva Kurzy a vzdálenosti mi RF najde, ale zajímala by mě utilitka, abych se na těch letech nenudil
 

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 13:21
Ciki   
pro potřeby OFP třeba Aerosoft F.O.C., Dispatch planner X a ještě něco co si už nepamatuju
 

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 13:07
Lowmick   
No ja jsem nejdyl rovne letel s Tovarnou na vztlak 4 hodiny, nemuzu rict ze bych se nudil protoze jednak bylo chvilema povidani s ridicim, pocitani paliva ktery nevychazelo (a nakonec samozrejme opravdu nevyslo) a konecnkoncu to nema autopilota. Po pristani jsem mel ruce jak vorangutan...
Dalsi byl neco pres 3 hodiny, to uz bylo fajn protoze to melo autopilota, G1000 (tak jsem si furt hral s ruznyma tlacitkama a kroutitkama) a kdyz me to prestalo bavit tak jsem vytah svacinu a naobedval se nebo si prohlizel mapy.
 

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 11:12
Koprik
....no jeste by jsi za sebe mohl platit Ukrajince, kteri by to za Tebe cely odleteli a ty bys to jen "ridil" )).Jo, kamosi litali live C550 Bravem "nocni dalkovky" LKPR - LCLK a zadek je bolel jeste tyden....., rikali ze to je fakt opruz, jediny stesti, ze se tam nevejde vic petraku.....)))
 

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 12:10
A.J.Scandall   
Kamarád mi vyprávěl, že letěl pred lety na jumpseatu Jumba Air France (na ID kartu). Tuším, že právě na TNCM. Šedovlasý kapitán odstartoval, přenechal svoje místo Cruise Captainovi (alias relieve pilotovi), a šel spinkat. Dvě hodiny před přistáním nakoukl do kokpitu, jestli je všechno OK (kamarád to opepřil tím, že měl v puse zubní kartáček a na sobě župan), za další půlhodinku přišel, ve formě, a přistál. Takhle bych si to taky představoval

Jinak létání s třetím pilotem a postupná rotace posádky a její odpočinek v "posádkové místnosti" je na velkejch strojích celkem běžná věc.

Jinak možnost protáhnout se je hodně důležitá, na Boeingu to docela jde, tam se narovnám i já (188cm), v bizjetu už musím mít skloněnej kanón (od podlahy ke stropu je 177cm), ale ještě to jde. V Bravu už bych na delších letech trpěl...
 

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 12:20
FSPilot   
ehm... to mi něco připomíná Teda až na to, že poslední bod byl zadán dobře a spaní nebylo plánované (bylo to kolem 15:00 jestli si pamatuju dobře)
 

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 12:24
B3d4   
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=232039 jo, mam to v oblíbených
 

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 12:33
FSPilot   
No to byl tehdy gól To byl asi ten nejsilnější zážitek, co jsem v FSce zažil

Ale z těch normálních byl můj první let s B735. Tehdy jsem si blbec vyčíhnul ten event, jak natáčeli pro ČT do jakéhosi pořadu šot z IVAO a tak bylo provozu a provozu. Měl jsem už na menších érech něco nalítáno, ale tohle byl můj první velký IFR z LKPR do LKTB kterému předcházela asi 3 hodinová příprava a výpis veškeré potřebné komunikace. Ještě před vzletem jsem měl cca 25min zpoždění, protože tam byl nějaký dost drsný nouzák (shořely mu oba motory, pak mu klekla hydraulika a elektrika a nevím co všechno... no maras ) No a jak jsem dorazil na LKTB, tak už jsem byl úplně hotový a z blbosti jsem ještě dělal go-around... no prostě po přistání jsem si musel lehnout
 

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 12:42
A.J.Scandall   
Můj nejsilnější zážitek byl v roce 1998, to jsem si pořídil FSku, a vydal jsem se metodou přískoků s defaultní 737 do Ameriky. To jsem tam ještě neměl GPSku, neměl jsem ale ani traťové či přibližovací mapy, internet jsem taky neměl ani jsem to s ním neuměl, a tak jsem letěl podle atlasu světa(!), kompasu, stopek, počítal a odhadoval jsem kurzy, největší sranda byl úsek Keflavík-Gander. Sice jsem měl počasí vypnuté, CAVOK, bezvětří, ale nepodváděl jsem a na mapu ve FSce jsem se nedíval. Párkrát jsem sice zabloudil a po přistání jsem pomocí souřadnic zjišťoval, kde jsem, ale po čtrnácti dnech, po "přistání" na letišti Oakland u San Francisca (neboť to jsem znal z FS4 včetně frekvencí VORů a ILSů), jsem měl krásnej pocit...
 

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 14:23
Tragédie v JRD
v podstate jsem u toho celou tu dobu sedel .. ale tak narocny to nebylo, leteli jsme dva, nebo tri .. takze jsme trosku kecali ... .. fska byla prakticky celou dobu zminimalizovana, jen obcas kontrola, a ve vedlejsim okne visual studa jsem neco busil
 

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 14:26
Tragédie v JRD
v podstate jsem u toho celou tu dobu sedel .. ale tak narocny to nebylo, leteli jsme dva, nebo tri .. takze jsme trosku kecali ... .. fska byla prakticky celou dobu zminimalizovana, jen obcas kontrola, a ve vedlejsim okne visual studa jsem neco busil
 

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 14:27
Tragédie v JRD
v podstate jsem u toho celou tu dobu sedel .. ale tak narocny to nebylo, leteli jsme dva, nebo tri .. takze jsme trosku kecali ... .. fska byla prakticky celou dobu zminimalizovana, jen obcas kontrola, a ve vedlejsim okne visual studa jsem neco busil
 

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 17:50
kuma   
Hmmm - jestlis to původně nechtěl poslat 3x, tak takovejhle hrubej třes na klávese "enter" může signalizovat buď počínající selhání jater (u pilotů dost časté ) nebo Parkinsonovu chorobu... Tak si vyber
 

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 18:35
B3d4   
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=271161&lan=0

Klektivní parkinson je nesmysl, to spíš to selhání jater po simpivu
 

Nejsilnější FS zážitek   31. 12. 2008 / 12:59
kuma   
Hmmm - stejný vibrace, stejnej den a čas, stejný fórum - to bych viděl spíš na kolektivní zemětřesení
 

Nejsilnější FS zážitek   29. 12. 2008 / 23:13
Draifus   
moje začátky na IVAO
 

Nejsilnější FS zážitek   29. 12. 2008 / 23:20
1002   
3)Bronzovou příčku u mne zastává akce, kdy jsme velmi dávno letěli sevřenou skupinu Spitfirů někde kolem Tater při západu slunce.

2)Stříbrná pozice náleží první virtuální airshow na Maltě, kde se létala ukázka Mi-24 první den (sobota)- poměrně solidně zalétnutá display sestava. V den následující (neděle) mi řídící předal prosbu celého organizačního teamu, zda by bylo možno zaletět sestavu v prostoru, odkud berou obraz z FS a pouští to někam na projekci a pro záznam. Následně mi pak přišlo po přistání poděkování a gratulace k perfektní letové ukázce... Ten pocit, že hodiny a hodiny strávené v zónách a při výcviku měly výsledek a uznání-to je věc co by měl zažít každý správný nadšenec, který tomu dává většinu volného času.

1) Zlatý pomník českého virtuálního vrtulníkového létání...
9.-10.2.2007 Přelet 2x Mi-35 z Přerova na vrtulníkovou základnu poblíž Londýna. Celé zalétnuto podle reálu. V podvečer 9.3.2007 Přelet Po trati z LKPO na LKLN. Spánek a 10.3. v 3:40 ráno budíček
4:00 navázání spojení skupiny a předletová porada a kontrola počasí
4:40 spouštění AI-9
5:00 Vzlet 2x Mi-35 (trupovky 7353-černý tygr + 3366) do temné noci...
Let probíhal se 2 mezipřistáními. Tuším, že snídaně byla během plnění někde na konci Německa a ranní káva byla někde před průlivem LaManche. Nad Belgií nás okolo 8.h přiběhnul pozdravit a popřát hezký let Mirek L. s MiG-21.
11:30+/- sedla skupina v cíli. Kupodivu, nikdo nebyl unaven a mě i měmu číslu přišlo neuvěřitelné, že jsme uletěli takový kus světa...
Tímto bych chtěl poděkovat SnakemuD, za pomoc, při spáchání takového šíleného skutku. Nebýt jeho aktivního přístupu k plánování letu a získávání podkladů, asi by jsme to nebyli schopni uletět.

Ikdž teď máme všichni ze "staré gardy" mnoho osobních, či pracovních problémů a na létání zkrátka není ta správná chuť, ani čas, věřím, že snad někdy v budoucnu se naše vylomeniny vrátí a budeme brázdit nebe v podobné intenzitě, jak tomu bylo dříve.
Kluci, asi jsem to nikdy neřekl, ale DÍKY za všechny zážitky (nejen ty, co jsem napsal teď). Zároveň přeji vše dobré Vám i Vašim rodinám.
 1x  

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 01:14
Nadomnou zem...
bol dost davno , asi ked som mal 11 alebo 12 , kde v dobe fs 2000 sme s bratrancom priam fanaticky zboznovali tento sim...zalozili sme akoze vlastne aerolinky , stanovili sme si cenu za kazde akoze kupene lietadlo (vtedy len tie defaultne) a postupne sme zarabali najprv na cessnach , potom na vacsich az sme sa tusim po mesiaci dokopali az ku concorde...a ze FS-2000 nemalo dvojpilotne posadky a cockpity vobec nevadilo-bratranec ma vzdy nechal riadit a on ovladal misou avioniku a zapisoval casy z ktorych vypocitaval kolko sme zarobili penazi - nuz boli to pekne casy . neskor som vsak zisitl ze fs nieje prave to co ocakavam od simulatora ale to uz nepatri do tohoto prispevku
 

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 01:53
neotryx
začátky na IVAU s PPT
 

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 02:05
kutak
já nezapomenu před rokem na jeden rušný event na LKPR... zrovna jsem přelétaval cca ve FL280 z Německa do českého FIRu když najedou rána, křik a strašný hluk prudícího vzduchu - dekomprese (FSpax) ... nouzově jsem klesal na FL100 a přitom českého řídícího jsem sotva přes ten hluk slyšel... i když simulátor, poměrně sem byl vystresovanej, protože se to zdálo strašně živý.. ten křik lidí a ta těžká komunikace s řídícim, všude kolem hustý provoz... nakonec jsem si dal vizuál na 13 a se zvýšenym tlakem to zaparkoval na stojánku jedna z těch chvilek, kdy se člověk do toho opravdu vžije.
 

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 03:10
Zouzman Air
Tušim že to bylo předloni, co se letěl Bleriot event, nebo možná dýl. Letěl sem ho na dvou obrazovkách se zapnutym větrákem proti mě . Člověk si poletuje těch pár metrů nad zemí rychlostí splašenýho vrabce, vítr kolem uší, prostě nádhera.
 

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 08:05
Venousek
Nejvetsi zazitek byl, kdyz jsem objevil addony, ktere teprve spolu tvori dokonalou FS - Radar Contact, SkAI traffic a ActiveSky.
A moc pekny zazitek jsem mel vcera. Vzal jsem tchana do Linze na slevy a v mistnim MediaMarktu byl cely regal s addony do Fs. To jsem u nas jeste nevidel...
 

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 11:55
ESK101
pred 4 dnami som letel LZIB-TNCM hodinova prestavka a TNCM-LZIB 19 hodin v kuse
k tomu real enviroment pro . World of AI s 250 spolocnostami . a TNCM od fly tampa prilet do tncm bol asi o 21.00 miestneho casu . cize na ruku a po tme level-d
bol to silny zazitok lebo to bolo prvy krat co som preletel atlantik ( bez toho ze by padla fs)
 

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 12:04
B3d4   
První pilotní zkouška na IVAO sice jsem jí udělal, ale klepal jsem se ještě hodinu po tom
 

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 12:41
sokol
Můj první let s MIL MI 2 při západu slunce nad Líněma.
 

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 15:25
FSPilot   
Joo, to já se po každé zkoušce spíš ještě učil
 

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 15:06
Neo OK AAA
Nejsilnější zážitek......první byl, když jsem objevil forum na HITS ( tenkrát ješta jako Petr 2, došla mi fantazie. A přiznávám se, že jsem se občas za svoje otázky styděl.....takovej fracek jsem byl http://forum.highinthesky.cz/showthread.php?t=1059 ještě, že byl Gustav takovej hodnej, spíš bych zasloužil pár facek

další významný moment-když jsem objevil tohle forum

no a nakonec největší zážitek

první IVAO let bohužel už nevím přesné datum. Můj učitel byl Jan Neoral, toho času starosta jedné zapadlé vísky v Brdech ( Trokavec ), dnes jeden z hlavních osobností Ne základně a současně i starosta... Jemu patří veškerý dík za moje letecké začátky , takže ať je to i tady pěkně veřejně DĚKUJI
Tenkrát jsme ještě s někým ( taky žák ) seděli v Plzni a jeli pěkně podle návodu ( který mi mimochodem pan Neoral poslal poštou na CD ( bylo to snad ještě tehdy, když se na dráze nastavovalo 0 metrů...je to možné? ) dal jsem si pár okruhý a byl jsem "pokřtěn"

Petr "OKAAA" Frolík
 

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 16:37
Marky Parky   
Mňo moc možné to není (resp. možné to je, ale nebylo to správně) - létání na QFE se přestalo používat na začátku devadesátých let a IVAO vzniklo na jejich konci. Jen vojáci měli trochu setrvačnost a u "Emila" ještě nějaký čas vytrvali...
 

Nejsilnější FS zážitek   30. 12. 2008 / 18:36
Zaremba   
Na "jisté věci" se to neoficiálně používá dodnes.
 

Nejsilnější FS zážitek   31. 12. 2008 / 13:55
Anyz
Nejkrásnější bylo, když jsem letěl z LKPR do NFFN (Fiji). Palivo jsem měl nastaveno jako neomezené a zrychlení bylo 16x.
 

Nejsilnější FS zážitek   31. 12. 2008 / 15:14
Figi
zrychlenie ??? to sa da ako nastavit ??
 

Nejsilnější FS zážitek   31. 12. 2008 / 15:26
Flora   
Options -> Simulation rate -> Slowest, Half speed, Normal, 2x Speed, 4x Speed, 8x Speed, 16x Speed, 32x Speed, 64x Speed, Fastest.
 

Nejsilnější FS zážitek   31. 12. 2008 / 15:29
Figi
diky moc...
 

Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ