heh.. možná, že o spoustě věcí vim hovno.. Ty to hovno máš ale v hlavě..
Přečti si ještě jednou a pomalu, co jsem napsal v předchozím příspěvku.. V tomto se to pokusim vysvětlit polopatičtěji i takový dutý hlavě, jako jsi ty..
80% nákladů na paliva u ČSA tvoří smlouva mezi ČSA a Shell, resp. Lukoil, jež zajišťujou plnění letadel ČSA na LKPR. Cena ve smlouvě je pevná, je dohodnutá předem na určitý časový (původně jsem napsal "cenový", ale jak tě znám, jistě by ses toho chytnul, protože jiný střelivo už nemáš.. tak to píšu sem, že jsem se opravil) období a nemá s aktuální cenou ropy na světových trzích nic společnýho.
Těch 20% tvoří cena paliva, který se nakupuje mimo Prahu a odvíjí se od aktuální ceny ropy ve světě..
Jak jistě víš, protože jsi nebetyčně "sečtělej", zejména pak, co se týče aviatiky, tak s ohledem na cenu paliva v ostatních destinacích, se tankuje letadlo tady. Když je palivo někde levnější, než v PRG, tak se tady natankuje jen tolik, kolik je potřeba a v destinaci se natankuje, co se do toho vejde. Když je v destinaci dražší, tak se natankuje tady "plná", aby se tam tankovat nemuselo, nebo aby se tankovalo co nejmíň..
Samosebou se to odvíjí od doletu danýho letadla a množství paliva, který na ten let je potřeba.. |
|