Ve kterých že Oknech jsem to četl, jak to čsa teď vychází a fruktifikujou a ejhle ono je to za pár dní jinak 
Dál koukam, že manažer dneska může bejt opravdu každej, protože stačí zajít jednou dvakrát do práce, objednat si nový služební fáro zp*cat pár podřízenejch, pohádat se s odborama, a jakmile by se firmě v nějakém časovém výhledu nedařilo náhodou nedařilo tak,aby z toho byly pro manžera slušný prémie, za to jak byli dobrý tak se prostě šáhne těm "dole" na platy a je to vyřešený a už se šetří... 
Dál je úsměvný, když palivo je teď nejlevnější snad za poslední 4 roky, tak i přestože palivový příplatky zůstali ve stejný výši (a buhví co ještě se dělalo kvůli drahýmu palivu), tak najednou je ukrutně znát stagnace počtu přepravených cestujících pro následující kvartál 
A ještě se ke všemu dál prodává majetek a zisk se započítává do výnosů... chichi, no, asi bych to fakt líp nevymyslel.
A ještě k článku, ty jo průměrnej plat pilota čsa 200tácků, to překvapilo i mě. |
|